Re: Tijdschriften verkoop loopt terug

31
Heb zaterdagmiddag alsnog mijn post ontvangen via Sandd. Alleen pech voor de bezorger, de klacht had ik vrijdagavond al verstuurd... vrijdag tot 18u is vrijdag he, en geen zaterdag ;) Ik kan de postNL post ook moeilijk laten staan tot zondag hé... En als ik het zo lees zal de post morgen ook pas woensdag komen ivm de Postcodeloterij potloodjes.. maar goed in principe moet je het gewoon redden tussen 08u en 18u. Heb je 10 uur (!) de tijd om Sandd post te bezorgen. Wij moeten het vaak binnen een paar uurtjes redden omdat de post zo laat komt.

Re: Tijdschriften verkoop loopt terug

35
slagvaardige schreef:Nou inderdaad. Wij hebben zelf ook verschillende bladen opgezegd. Alles ivm de bezuinigingen. Bij het duckje hebben ze toen ik belde mij een aanbod gedaan dat ik niet kon weigeren.
Deze tactiek doe ik ieder jaar. Kan je nagaan wat de meeste mensen gewoon betalen per jaar. Gewoon doen alsof je wilt opzeggen en 'ineens' krijg je heel veel korting.. Ook met de Nuon, Essent etc. doe ik het. Je hebt toch één netwerkbeheerder en je merkt er echt niks van als je stroom van Nuon, Essent of RWE is (Y) alleen in je portemonnee!

Re: Tijdschriften verkoop loopt terug

40
Ik zal volgende weken wel eens in de gaten gaan houden welke tijdschriften we zoal bezorgen. Deze week zit ik in de ziektewet vanwege een beknelde zenuw in mijn linkerheup die ook wat ontstoken was. Au! kon nauwelijks lopen en opstaan. Voelde me wel 70 jaar i.p.v. 58. Heb inmiddels medicijnen gekregen en nu loop ik al iets beter maar mag deze week nog niet tillen. Moest dus al mijn wijken afmelden. Hopelijk ben ik aan het eind van de week al zover dat ik volgende week in elk geval mijn post- en krantenwijk kan lopen. De folderwijk heb ik voor volgende week voor de zekerheid ook maar afgezegd. Eerst goed herstellen want anders ben ik zo weer in de ziektewet. Dat is echt niet de bedoeling.
cron