Re: Tijdschriften verkoop loopt terug

21
@Newman
vooruit omdat het voor jou niet duidelijk is:

Je gaat wat mij betreft in de overdrive, omdat jij en je ouders geen bon voor het droomboek hadden ontvangen.
te schrijven:
"Vooral als de Sanddbezorgers hier ter stede er zo'n rotzooi van maken. Goedkoop is duurkoop."

Het is je goed recht hoor Newman, maar wat l laat je je toch :idea: kennen.

Re: Tijdschriften verkoop loopt terug

22
Carla41 schreef:@Newman
vooruit omdat het voor jou niet duidelijk is:

Je gaat wat mij betreft in de overdrive, omdat jij en je ouders geen bon voor het droomboek hadden ontvangen.
te schrijven:
"Vooral als de Sanddbezorgers hier ter stede er zo'n rotzooi van maken. Goedkoop is duurkoop."

Het is je goed recht hoor Newman, maar wat l laat je je toch :idea: kennen.
Jij bent ook wel een ster in selectief lezen hoor. Ik gaf duidelijk aan dat mijn opmerking niet enkel op deze 2 waarnemingen gebaseerd was:
Op de talloze klachten die ik in mijn omgeving hoor, en heb gelezen op @Sandd_Webcare (Twitter) van mensen die die bon nooit ontvangen hebben. Ik heb zelf ook nooit de bon ontvangen, en m'n ouders (wonen 1 km verderop) ook niet.
En dan is dit nog maar het topje van de ijsberg, want een rondje googelen levert nog veel meer klachten op van mensen die niets gehad hebben. Oa op Fok!, op de site van omroep Gelderland, etc.

Ik heb dus geenszins overdreven, sterker nog, door te stellen dat het alleen hier ter stede een potje was, heb ik mij nog voorzichtig uitgedrukt, want elders in het land is het blijkbaar ook vaak fout gegaan.

Re: Tijdschriften verkoop loopt terug

23
Nog een keer, je kan Sandd niet de schuld geven als je niet zeker weet of jouw adres is uitgekozen.
Je kan alleen klagen als je ergens een abonnement op hebt of je bestelling is niet aangekomen.
Zelf heb ik niet h.a.h. bezorgd en als je dat omrekent naar heel Nederland dan zijn dat volgens mij duizenden adressen.
Dan krijg je heel veel klachten, vooral in gebieden met veel Oranje gezinden.

Re: Tijdschriften verkoop loopt terug

24
Ik heb eigenlijk ook niet hah de bonnen voor het droomboek gekregen. Soms waren er wel vier of vijf adressen per straat die geen bon voor een droomboek kregen. Waarom weet ik niet. Omdat in mijn wijk veel van oorsprong buitenlandse mensen wonen (die dus in het buitenland geboren zijn) ging ik ervan uit dat alleen mensen met een Nederlands paspoort of genaturaliseerde Nederlanders een bon kregen. Blijkbaar is dat dus toch niet zo.

Waarom jij @Newman en je ouders er geen hebben gekregen weet ik dus niet. Eigenlijk zouden we eens bij Sandd na moeten vragen hoe het nu kan dat niet elk huishouden er een kreeg. Ik zal eens een berichtje op Facebook achterlaten. (heb een nepaccount aangemaakt om gratis spullen en testproducten aan te kunnen vragen)

Het ligt in dit geval dus niet aan de bezorger, die zijn werk niet goed deed, maar blijkbaar is er toch selectief gekozen wie wel en wie geen bon kreeg. Wel heel vervelend als je er graag een wilde en hem niet kreeg. Ik kreeg een bon en ik hoefde hem eigenlijk niet.

Eta: Ik heb een vraag over de droomboekbonnen achtergelaten op Sandd facebook. Ben benieuwd naar het antwoord. Zal die, zodra hij er is, hier neerzetten.

Re: Tijdschriften verkoop loopt terug

26
Carla41 schreef:Nogmaals..
de bonnen voor het droomboek zijn NIET door Sandd gedrukt..
dus de fout van het niet ontvangen in de schoenen schuiven van de Sandd bezorgers
is complete onzin.
Jouw gebruik van de term "nogmaals" is niet terecht. Toen ik mijn opmerking plaatste over de "Sandd-bezorgers hier ter stede" had niemand mij verteld over problemen bij de drukker. Weliswaar reageerde Doro later met de opmerking dat de bonnen geen hah waren, omdat het adressenbestand van PCL was gebruikt, maar die opmerking ontkrachtte jij, Carla, weer door er op te wijzen dat dit slechts een veronderstelling was, en niet feitelijk vastgesteld.

Dus wat bedoel je nu met je "nogmaals", terwijl je eerder aangaf dat dat verhaal over problemen bij de drukker puur op speculatie berustte?

Wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je niet weet waar het is fout gegaan!

Op het moment dat ik mijn opmerking plaatste wist ik niet beter dan dat elk huishouden die bon had moeten krijgen, zowel in Nederland als in de overzeese gebieden. Zo staat het ook op de site van het Droomboek:
Alle huishoudens in het Koninkrijk ontvangen hiervoor uiterlijk begin september een waardebon per post. Daarmee kan het boek bij de boekhandel (en in het Caribisch gebied bij een aantal supermarkten) worden opgehaald.
Er staat dus niet dat je 'm alleen krijgt als je met de postcodeloterij mee doet, of iets dergelijks. Vandaar dat ik er vanuit ging dat de fout bij de bezorgers lag, temeer omdat er ook op Twitter een paar klachten stonden van mensen die stapels droomboekbonnen in de bosjes hadden gevonden.

Mijn excuses dus aan de Sanddbezorgers die ik onterecht heb beschuldigd (maar niet aan degenen die de bonnen hebben weggegooid en nu kunnen meeliften op het "drukker" excuus), maar op basis van de mij destijds beschikbare informatie was mijn conclusie logisch.

Re: Tijdschriften verkoop loopt terug

27
@newman

"de bonnen voor het droomboek zijn NIET door Sandd gedrukt..
dus de fout van het niet ontvangen in de schoenen schuiven van de Sandd bezorgers
is complete onzin.

Je suggestie dat degenen (ik neem aan dat je sandd bezorgers bedoelt)
moedwillig bonnen hebben weggegooid en dat op grote schaal.. aangezien in het hele land niet overal de
bonnen zijn bezorgd..

maakt ieder forum lid duidelijk dat je wat mij betreft niet serieus bezig bent maar slechts uit bent op provoceren.
Ongetwijfeld volgt hierop weer een lap tekst van jou maar ik zal zo wijs zijn daar niet meer op te reageren.

succes newman.

Re: Tijdschriften verkoop loopt terug

30
@slagvaardige

nou laten we dan beginnen met de VPRO-gids.:
"geen VPRO Gids ontvangen? U krijgt gedurende uw abonnementsperiode iedere dinsdag of woensdag een VPRO Gids in huis. "

en dan nemen we direct de Avro bode en de NCRV gids mee:
"Uw gids mag op dinsdag tot 18.00 uur bezorgd worden". :D

Vooruit bezorgen we ook de micro gids en kro magazine.
cron