Re: TOPJAAR SANDD

16
elisa schreef:Sandd gaat echt niet naar 3 dagen in welke hoedanigheid verkeer je, dat kost Sandd teveel dus nee, t blijft helaas pindakaas vies onderbetaald.
Ik ben bang dat je gelijk krijgt. Mijn bijbaantje bij Sandd, want meer is het qua betaling niet, begint nu behoorlijk mijn schoonmaakbaan in de verdrukking te brengen. Ik heb namelijk niet tot zes uur 's avonds de tijd want ik heb nog een baan.
En dat betaalt toch echt heel wat beter dan die postbezorging.
Ik weet het niet, ik denk dat ik de bond maar eens ga bellen, want ik heb vrijdag, inclusief sorteren toch echt tegen de 5 uren gewerkt voor bruto nog geen € 30,-. Bij mijn andere werkgever heb ik dan € 53,50 bruto.
Ik lijk wel gek.

Re: TOPJAAR SANDD

17
Ga er maar ongeveer van uit dat je net of net onder de 6 e per uur verdient in een vrij drukke maand.

Dus vet vies onder minimum.

We lijken wel gek, vind ik ook en dit is zeker iets waar we massaal mee naar de vakbond moeten.

Re: TOPJAAR SANDD

18
Ik kreeg een melding van Sandd zelf dat ze met de onderaannemers in overleg zijn over de extraatjes, die normaliter alleen mensen krijgen die rechtstreeks voor Sandd werken. Dit naar aanleiding van mijn reactie en reacties op Facebook, dat het best oneerlijk is dat bezorgers van onderaannemers steeds buiten de boot vallen. Blijkbaar vind Sandd dat zelf ook wel. Dus wie weet, krijgen wij straks hetzelfde als de anderen, wat de extraatjes betreft. Ik heb het niet over de betalingen, maar over de repen, stroopwafels etc. etc.

Duimen maar. Gelijke behandeling voor iedereen!
cron