Re: TOPJAAR SANDD

31
Wij zullen het ook wel gaan krijgen want het staat al bij ons op een specificatie aangegeven. Moet alleen even kijken of er nu een cent of drie cent per hah voor staat.

Ik heb overigens een wijk met 752 adressen. Grote wijk dus en ik zou even moeten kijken hoeveel adressen hah moeten krijgen. Dat staat ook al op die specificatie. Jaja...

Re: TOPJAAR SANDD

32
Waar staat dat dan Slagvaardige van die h.a.h? Op de specificatie van december 2013 zie ik niets staan en die van januari 2014 krijgen we pas in februari. Op de site is er ook niets over vermeld. De site sanddbezorger.nl is volgens mij uit de lucht. Och, daar stond ook niets bijzonders op.

Re: TOPJAAR SANDD

33
@postbode7

die h.a.h. is volgens mij voor Postservice.
Sandd doet niet aan ongeadresseerde h.a.h. afgezien van flyers voor nieuwe bezorgers..
(maar die heb ik hier al een jaar of twee niet meer gehad. alle wijken zijn bezet)

Een Nieuwe dienst die Sandd haar klanten aanbiedt is: De burenmailing.
Hierbij is het uitgangspunt dat de buren van bestaande klanten ‘look-a-likes’ zijn van deze klanten.. Sandd leverde aan de hand van een geografische selectie de adressen aan, waarmee de klant heel gericht potentiële klanten kon bereiken. :D


Met de stembiljetten en de kandidatenlijsten voor de gemeenteraadsverkiezingen evenals voor de Europese Parlement
verkiezingen in mei hebben we de komende maanden weer een aardig volume te verwachten nieuwe post. :DSandd:
Laatst gewijzigd door Carla41 op 26 jan 2014, 17:27, 2 keer totaal gewijzigd.

Re: TOPJAAR SANDD

34
Ik heb in mei een papier gekregen vanwege de Sandd maps 2.0. Daar staat op wat de nieuwe vergoedingen werden. En ook wat we voor hah gaan krijgen. We krijgen nu bijvoorbeeld voor het sorteren niet meer betaald en voor poststukken krijgen we nu 4 cent en voor overlap 1 cent. Voor hah krijgen we ook 1 cent als we dat hebben. Ik krijg trouwens maar 1,30 wijkvergoeding, ondanks dat ik wel een wijk van 752 adressen heb.

Ik heb overigens maar eenmaal hah gehad. Janny heeft het volgens mij elke week

Re: TOPJAAR SANDD

35
@slagvaardige

Het aantal adressen is ondanks sandd 2.0 nog niet ingekort? dan bof je want elders worden wijken kleiner gemaakt.
voorbeeld: amsterdam.
heeft het ermee te maken dat je veel flats hebt..?

Re: TOPJAAR SANDD

39
Nou mijn wijk in Amsterdam is wel een paar brievenbussen kleiner maar ik ben wel per 1 februari honderd postvakjes armer. Allemaal naast elkaar. Weg bejaardenflat.
Overigens is dit nu mijn derde wijk en ze kunnen maar geen wij samenstellen zonder meer dan tien trappen. Als je een trap op moet om een brievenbus te bereiken okay maar je moet ook weer naar beneden terwijl geen stap verder bent. Al dat trappen afdalen kost tijd en levert niks op. Die postvakjes waren nu juist een mooie compensatie.

Re: TOPJAAR SANDD

40
postboy schreef:Nou mijn wijk in Amsterdam is wel een paar brievenbussen kleiner maar ik ben wel per 1 februari honderd postvakjes armer. Allemaal naast elkaar. Weg bejaardenflat.
Overigens is dit nu mijn derde wijk en ze kunnen maar geen wij samenstellen zonder meer dan tien trappen. Als je een trap op moet om een brievenbus te bereiken okay maar je moet ook weer naar beneden terwijl geen stap verder bent. Al dat trappen afdalen kost tijd en levert niks op. Die postvakjes waren nu juist een mooie compensatie.
In jouw geval zou ik toch eens met ze overleggen dat je wijk ook wel rendabel moet zijn. Pfffffff.
Net ontdekt dat ik een hele straat erbij heb gekregen zonder brievenbussen. De huisnummers zijn van bergboxen.
cron