Re: Plus Magazine

11
Je wordt heel handig en snel in het hah rondbrengen met de post. Toen ik nog voor Postnl werkte , tikte ik het aantal hah af dat ik nodig had voor dat rondje. (Na verloop van tijd weet je precies wie wel en wie geen sricker heeft) en bezorgde het tesamen met de post. Hop in een keer in de brievenbua.

Geen idee hoe zwaar de Plus is, maar ik heb veel flats met ouderen van VER over de 60. Plus is voor vanaf 50?
Ik vermoed dat ik wel wat abbonnees heb. Ben wel wat gewend met de Bader en Klingel enz. Herlaadveegoeding kom maar op.

We zien wel. Ben benieuwd.

Re: Plus Magazine

16
Ik had wel een hekel aan die Bijenkorf gevallen. Eerst bij Selektmail (ik had ze in mijn wijk echt bijna hah) en later nog eens een keer bij Postnl. Wederom bijna hah. hahahaha (Y)

Nu de Bijenkorf verdwijnt/verdwenen is in Arnhem, ook geen Bijenkorf gevalletjes meer. Denk ik... Niet voor Postnl en ook nooit voor Sandd. In ieder geval niet in Arnhem. Denk ik..

Re: Plus Magazine

17
Heb heerlijk genoten van de laatste Plussen vandaag :)
Het schoof weer lekker weg en de post was mooi op tijd (extra rit).

Nou de Linda en de Hahn nog en het wordt helemaal appeltje eitje. Tot nu toe merk ik er weinig van dat de Bijenkorf in Arnhem verdwijnt. Misschien omdat de webshop wel doorgaat? (Maar waarom een papieren geval daarbij?)
De C1000 kregen we in deze buurt ook pas te bezorgen toen de winkel net Coöp geworden was.

Nog een paar dagen en het wordt weer langer licht :-)

Re: Plus Magazine

18
Is dat zo'n magazine waarbij we moeten uitkijken dat we geen huisdieren pletten als we het door de bus gooien?
Moet even denken aan dat televisie-spotje van een paar jaar geleden met dat verpletterde hondje onder die catalogus. :roll:

Re: Plus Magazine

19
denieuwe schreef:Geen paniek hoor. Jullie stroopwafelsjouwers zijn wel wat gewend. :-)
(Als wij de Donald Duck maar houden!)
Ik wou dat *alle* bladen behouden konden blijven... zucht...
Al die mensen die bij Sanoma hun baan verliezen zijn
mijn ex-collega's uit de tijd van de VNU-uitgeverij.

Re: Plus Magazine

20
RedSquirrel schreef:
denieuwe schreef:Geen paniek hoor. Jullie stroopwafelsjouwers zijn wel wat gewend. :-)
(Als wij de Donald Duck maar houden!)
Ik wou dat *alle* bladen behouden konden blijven... zucht...
Al die mensen die bij Sanoma hun baan verliezen zijn
mijn ex-collega's uit de tijd van de VNU-uitgeverij.
Dat is waar, er zijn altijd ergere dingen, sta je niet elke dag bij stil... worden die bladen niet overgenomen?
cron