Re: Plus Magazine

21
Zo dik is die Plus ook weer niet hoor. Hij is echt een stuk dunner dan die Engelbert Strauss. En hier zijn ook genoeg senioren in het dorp dus ik hoop op veel lezers. Zelf ben ik 58 jaar dus val ik ruimschoots in de doelgroep. :lol: Mijn moeder leest hem ook wel eens en dan krijg ik hem erna. En dan lees ik hem zeker ook want er staan best wel interessante dingen in. En laat die Donald Duck ook maar komen. Dan herleven oude tijden voor me want dat blad bezorgde ik ook toen ik bij Media Expresse werkte. En die andere bladen mogen ook wel komen. :D Dus als diverse bladen verkocht worden hoop ik dat de koper die bij Sandd onderbrengt.

Re: Plus Magazine

22
denieuwe schreef:
RedSquirrel schreef:
denieuwe schreef:Geen paniek hoor. Jullie stroopwafelsjouwers zijn wel wat gewend. :-)
(Als wij de Donald Duck maar houden!)
Ik wou dat *alle* bladen behouden konden blijven... zucht...
Al die mensen die bij Sanoma hun baan verliezen zijn
mijn ex-collega's uit de tijd van de VNU-uitgeverij.
Dat is waar, er zijn altijd ergere dingen, sta je niet elke dag bij stil... worden die bladen niet overgenomen?
Sommige bladen hebben een goede kans om verkocht te worden omdat ze populair zijn,
maar voor anderen zullen de persen voorgoed stoppen.

Re: Plus Magazine

30
Ik hoor bij de doelgroep en heb vandaag een brief gehad waar ze aankondigen dat ze me vanaf januari een jaarabo schenken. Ook al voel ik me 15 jaar jonger :lol: zo ben ik er toch hartstikke blij mee en mijn man kan hem dan ook nog lezen. 't is voor mij de eerste attentie sinds ik bij de club hoor, vandaar dat ik blij verrast was. :)
cron