Re: Sandd niet echt een leuke werkgever

33
Ik heb altijd met veel plezier post bezorgd de laatste jaren, eerst voor smn en nu voor sandd, de vergoeding is inderdaad te laag maar oke dat weet je als je er aan begind, maar het ergste vind ik dat sandd de postwet niet respecteert, ze schermen er mee dat die niet voor hun geld maar als je goed leest op de site van de rijksoverheid dan lees je dat de geadresseerden moeten zorgen als ze post willen ontvangen dat hun brievenbus aan deze eisen moet voldoen, dus dat het niet aan een bedrijf gerelateerd is. sandd blijft volhouden en geeft de klant (ontvanger) gelijk en laat zijn bezorgers stikken.
Voor mij is er maar 1 goede oplossing ; nog 1x sandd op haar verantwoording wijzen en als ze nog niet overstag gaan het werk stil leggen oftewel staken, maar dan eens met z'n allen.

Re: Sandd niet echt een leuke werkgever

36
@Koewartje
Waarom schakel je je rechtsbijstand niet in of ga je naar de vakbond..
Staken. :? maar daar heb je dan jezelf mee ( of je inkomsten)
ik denk dat sandd daar niet warm of koud van wordt.
niet je wijk lopen betekent gewoon dat een ander hem loopt.
Je kan ergens geen post bezorgen? Nou dan bezorg je het daar niet.

@Elisa
jij gaat ook lekker in de overdrive hoor :lol:
ga je nu ook staken en waarom dan?..
of peil je de meningen en doe je zelf gewoon dinsdag weer de post. :mrgreen:

Re: Sandd niet echt een leuke werkgever

37
elisa schreef:Ik heb er nog wel eentje over as dinsdag het is zo gerelateerd aan paar grote steden de rest GRAAIT ernaast. Dan lees die sullige reaktie van Dandd medewerkers, denken ze niet na ofzo? Lees maar s op het Face Book van ze, mn maag draait er van om!
Wat bedoel je precies, elisa?

Re: Sandd niet echt een leuke werkgever

38
De bussen met enveloppen staan in Eindhoven,Apeldoorn, Leiden,Rotterdam,en Den Bosch.
Daar kunnen mensen graaien naar prijzen.
Gelukkig niet bij ons in de stad.

@elisa,
Die medewerkers van Sandd zijn al weken gehersenspoeld.
Zijn wij blij dat we daar niet bij hoefden te zijn.

Re: Sandd niet echt een leuke werkgever

39
koewartje schreef:maar het ergste vind ik dat sandd de postwet niet respecteert, ze schermen er mee dat die niet voor hun geld maar als je goed leest op de site van de rijksoverheid dan lees je dat de geadresseerden moeten zorgen als ze post willen ontvangen dat hun brievenbus aan deze eisen moet voldoen, dus dat het niet aan een bedrijf gerelateerd is. sandd blijft volhouden en geeft de klant (ontvanger) gelijk en laat zijn bezorgers stikken.
klopt, ik heb er een aantal adressen bij waar ik 40 meter moet lopen en sandd doet er niks aan.
cron