Re: Sandd niet echt een leuke werkgever

22
Waarschuwing: Dit is niet de manier van communiceren die wij hier graag zien. Helemaal niet als je alleen hiervoor een account komt aanmaken...

wat een kutbedrijf is sandd echt niet te geloven je loopt het bloed in je schoenen door -10 wordt je daarna doodleuk ontslagen het salaris is belachelijk, de bakken zijn zwaar, je mag alles zelf betalen; kleding, onderhoud fiets, etc je wordt uitgescholden door oude mensen, stapels met blauwe enveloppen van de belasting'dienst', welke dan ook nog zo vriendelijk is om aan het einde van de maand een percentage van je karige kutloon af te jatten

ga vooral niet!!!! bij sandd werken!!!

tenzij je ervan houdt om een vuist tot aan de ellenboog in je reet te krijgen

u bent gewaarschuwd!!

Re: Sandd niet echt een leuke werkgever

26
@88CE

als Thyone nu bedaard is, wil hij/zij mischien meedelen wat hem zo geraakt heeft en
wat de aanleiding was voor het ontslag?

commentaar op de blauwe enveloppen die we rondbrengen , krijgen we ws allemaal als postbezorgers..
ik reageer meestal met een kwinkslag... het merendeel van de mensen weet heus wel dat we deze
rondbrengen en verder niet ;)

Re: Sandd niet echt een leuke werkgever

27
Nu ga ik misschien buiten mijn boekje.
Wat ik zo las van Thyone ligt het "probleem" verder dan Sandd waar die hoop op heeft gezet.
Blijft nooit leuk natuurlijk, maar schreeuwen op internet fora lost het probleem niet op.
Hier is meer aan de hand, en geloof me dat gun ik niemand.

En zolang ik op dit forum zit wil iedereen elkaar helpen, dus ook Thyone (Y)

Re: Sandd niet echt een leuke werkgever

28
@88CE

nee, natuurlijk ga je niet buiten je boekje. ik sluit me bij je aan.

thyone is het postbezorgen in de kou ... voor te weinig geld met vervelende blauwe enveloppen helemaal zat.
kon zich mischien niet houden aan de afgesproken dagen, kan het geld toch goed gebruiken, kreeg een belastingaanslag
en was vergeten een deel apart te zetten omdat je bij sandd het bruto ontvangt... :?: beetje gissen ....

Thyone kom met je reactie , ook ik wil je zo mogelijk tips geven... ;)
cron