Vroeg

1
onderstaand las ik op sandd facebook vanmorgen..

"Is het normaal dat er om 6 uur 's morgens post wordt bezorgd??! Ik lig hier met een hartverzakking in m'n bed.
Bedankt postbezorger van Abbenes!!"

Nou, Abbenes is volgens mij een klein dorpje in Noord holland
die bezorger/ster is snel gevonden.. helaas pindakaas. :?

Re: Vroeg

9
Carla41 schreef:Daar gaat het niet om Elisa, tussen 8 - 18 uur.. is de afspraak.
Ik hou me er altijd aan, maar erger me als om 7:30 de gemeente langskomt met bladblazers, vuilniswagens en andere fanfare waardoor de hele wijk bijvoorbaat wakker wordt met een rothumeur.
Probeer dan na 8 uur eens 'Goede morgen' te zeggen tegen de mensen die je tegenkomt.
Ze snappen hier allang niet meer dat 'Goede morgen' een wens is en geen constatering.

Re: Vroeg

10
Ik zag de drie enveloppen op Facebook en de bovenste van de drie is een Postnl envelop!! Zie code onderaan de envelop. De twee onderste zijn duidelijk van Sandd.

Wat doet een Postnl envelop bij Sandd? Andersom komt wel voor omdat verkeerd bezorgde Sanddpost nog wel eens in de oranje brievenbus belandt en alsnog dan bij Postnl terechtkomt. Ik heb ze als Postnl'er destijds wel eens moeten bezorgen.
Afbeelding
Wat denken jullie? Kwaaie Postnl' er die Sandd concullega een 'hak' wil zetten of een statement wil maken? Of zijn ze alle drie van Sandd en is die Sandd bezorger gewoon fout bezig? Of vergis ik mij nu en is die bovenste toch ook van Sandd en bezorgen wij ook wel eens van oorsprong Postnl-enveloppen?

Hoe dan ook: Sandd zal er nu wel bovenop zitten en het 'mysterie' van de enveloppen oplossen. 8-) :mrgreen:
cron