Re: Vroeg

21
denieuwe schreef:Soms, als ik een fiets van een Sanddbezorger zie staan, wil ik er wel eens wat post tussenmoffelen. Ben wel gek als ik elke dag die bult op moet. :(

(Maar ja, kom je bij je eigen fiets terug, zitten de tassen vol met koekblikken!)
:lol: :lol: :lol:

Re: Vroeg

22
Nou, dat is zeker vroeg en het mag niet eens. Maar ik zou er ook niets voor voelen om in de donker post te gaan bezorgen. Bij mij moet het wel licht zijn wil ik op stap gaan. En op maandag en donderdag bezorgen of op zaterdag mag zeker niet.

Re: Vroeg

23
Tja mag wel niet maar t gebeurt...beter te vroeg dan en 6 uur smorgens ach straks wordt het 5 uur ......
Ik lap mn stoute collegas er niet bij. Loat goan zeggen ze hier.

Re: Vroeg

24
Ik heb het ooit wel eens noodgedwongen op zaterdag moeten doen, omdat ik toen ENORME wijken had met opritten die de vorige dag mooi opgevroren waren, en waar ik mijn fiets met geen mogelijkheid opgeduwd kreeg!! Het alternatief was een smal stukje stoep langs de achtertuinen, waar natuurlijk enkele kliko's geparkeerd stonden. Nu heb ik wel een stuk of wat van die opritjes, dus ik was de hele tijd bezig om niet onderuit te gaan. Ik kreeg het dus prompt niet af om 6 uur, waardoor ik de volgende dag verder moest. En je raadt het al: toen was alle sneeuw compleet weggesmolten en was ik in no-time klaar! :lol:

Re: Vroeg

26
Och.. is die gek naar jullie wijk verhuisd?

Wij hadden er ook zo'n figuur hier op het dorp wonen. Die deed precies hetzelfde. Voor SMN, bij VSP, bij inval voor Postservice. Man man man.

Gelukkig is hij weg. Maar nu hebben jullie hem. Oeps... :mrgreen:

Voor een keer vind ik zoiets echt niet erg. Als het zo uitkomt. Boeien! Maar bij deze vent was het elke slag raak.

Re: Vroeg

30
slagvaardige schreef:Ik heb ze als Postnl'er destijds wel eens moeten bezorgen.
Ik juist andersom.. Als Sandd-bezorgster zijnde, moest ik een paar keer PostNL-post bezorgen... ;)
ex Sandd Postbezorgster
cron