Re: OR-lid mee op loopronde

31
postgirl schreef:Sandd post op maandag/donderdag sorteren en als je PostNL post op dinsdag/vrijdag mag ophalen, deze thuis bij Sandd post insteken. Want jouw loopvolgorde van Sandd post is toch allerprettigste en PostNL post is toch al op volgorde.;)
Bij ons is het toegestaan (niet officieel, maar het wordt gedoogd) dat je voor PostNL en voor Sandd werkt,
maar het is uitdrukkelijk niet toegestaan om PostNL post en Sandd post samen te bezorgen, of om PostNL
kleding te dragen bij het bezorgen van Sandd post, of Sandd kleding bij het bezorgen van PostNL post.

Re: OR-lid mee op loopronde

32
Dat lijkt me wel logisch Ike dat PostNL en Sandd niet willen dat je de post door elkaar doet. Als je te beroerd bent om extra dagen te lopen moet je maar voor één postbedrijf gaan werken en niet voor twee. Di en vr voor Sandd lopen en woe, don. en zat. voor PostNL kan wel. Bovendien beweeg je dan voldoende en dat is alleen maar gezond voor spieren, botten, hart en hersenen.

Re: OR-lid mee op loopronde

34
@postbode7
Maroma64 die dit topic opende werkt bij beide bedrijven
ga een stukje terug en je ziet dat je er zelf over schreef op pagina 2:lol:

postbode7
ik vind ook dat je de post van deze concurrenten niet op eigen houtje kan gaan samenvoegen.

maar het is natuurlijk ook goed mogelijk om dinsdag/vrijdagmorgen sandd post te doen..
( wij kunnen met gemak om 8 uur starten..)
en postnl in de loop van de dag.. die starten al vaker pas om 13 uur of later.
..

Re: OR-lid mee op loopronde

37
Carla41 schreef:@Redsquirrel

ben zo langzamerhand benieuwd , hoe dat verlopen is met maromar en het or lid van sandd.
of zouden ze nog steeds aan het lopen zijn :lol:
Tja... met een kluitje het riet in gestuurd?
Ik krijg van die vage brieven over vastgelopen onderhandelingen, maar wel goed dat er een artikel over de GOR in de Bode staat deze keer.
cron