Re: OR-lid mee op loopronde

22
@vzo

officieel mischien nog niet.. maar binnenkort (juni?) vind volgens mij de overheid dat bij
heel kleine contracten het concurrentiebeding niet meer van kracht is.
Maar bedrijven bepalen zelf of ze het een probleem vinden. van sandd mag het sowieso.

officieus.. lees ik al vaker dat postnl bezorgers ook voor sandd werken.
zolang je niet de post tegelijkertijd rondbrengt.. is het geen probleem.

Re: OR-lid mee op loopronde

25
Postservice heeft het ook met Sandd moeten overleggen en die vinden het inderdaad geen probleem. Postservice zelf ook niet trouwens, maar toen ik drie jaar geleden begon mocht het nog niet. Dit werd mij tijdens de sollicitatie verteld destijds.

Maar je moet het wel melden en niet de post tegelijk bezorgen.

Ach wat boeit het? Nu in deze tijden van crisis zijn veel mensen blij dat ze uberhaubt werk hebben en wat kunnen (bij)verdienen. Mij maakt het in ieder geval niet uit.

Re: OR-lid mee op loopronde

27
verzendenenontvangen schreef:Je mag volgens mij niet werken voor Sandd én PostNL? Of is opeens het concurrentie beding opgeheven?!
@vzo,

van postnl mag je ook bij sandd werken ( dat mocht idd eerst niet en staat ook nog in veel eerdere contracten), als je solliciteert krijg je een eerste selectie door een telefoongesprek tijdens dit gesprek wordt je erop gewezen dat je van postnl ook bij sandd mag werken.

Re: OR-lid mee op loopronde

29
@vzo

nou maak je zeker een grapje?
of ga je dan op straat de boel bij elkaar invoegen? vooropgesteld dat de wijken door postnl precies zo op
looproute liggen als jouw eigen sorteersysteem.
vergeet niet, bij postnl heb je ook nog tassen vol h.a.h.

en ik denk niet dat zowel postnl als sandd dat zou willen.
smorgens je sandd jas... smiddags postnl.. (Y)

ik zou het maar gescheiden houden :D

Re: OR-lid mee op loopronde

30
Sandd post op maandag/donderdag sorteren en als je PostNL post op dinsdag/vrijdag mag ophalen, deze thuis bij Sandd post insteken. Want jouw loopvolgorde van Sandd post is toch allerprettigste en PostNL post is toch al op volgorde. ;)

Dan nog voel je je pakezel.. Koop gewoon een fietskar. Dan kun je ook nog alles in 1x meenemen. 8-)
ex Sandd Postbezorgster
cron