Doorstuur Service van Sandd:

1
https://doorstuurservice.sandd.nl/?$Sta ... elcomePage

De prijzen zijn niet direct zichtbaar. De post kun je maximaal 3 maanden door laten sturen. De kosten zijn iets van 30 euro per maand.

Bij PostNL kost het doorsturen van de post € 28,95 voor drie maanden. Dus Sandd is 300% duurder dan PostNL.

Je kunt de doorzendservice laten verlengen lees ik zojuist:

De Doorstuurservice vraagt u in principe voor 3 maanden aan. Verlengen is mogelijk in periodes van 3 maanden, tot een verlenging van maximaal een jaar. Bij een verlenging worden de eenmalige kosten niet meer in rekening gebracht, de kosten per week vanzelfsprekend wel.

De prijs is 92,50 euro, mij is niet duidelijk of dit nu exclusief of inclusief btw is.

Verder bij veelgestelde vragen lees ik:

De kosten zijn afhankelijk van het soort aanvraag. Sandd maakt onderscheid tussen een particuliere aanvraag en een zakelijke aanvraag. Het ontvangen van uw post op uw tijdelijke adres in Nederland kost eenmalig € 25,- i.g.v. een particuliere aanvraag en € 50,- i.g.v. een zakelijke aanvraag. Daarnaast betaalt u per bezorgdag dat er van de dienst gebruik gemaakt wordt. Sandd bezorgt tweemaal per week, op dinsdag en vrijdag. Dit bedrag per bezorgdag is afhankelijk van het adres waar de post naar dient te worden doorgezonden. Dit kan een adres zijn in Nederland (NL) een adres in de Europese Unie (EU), of een adres in de rest van de wereld (ROW). In onderstaande tabel een overzicht van de kosten. De particuliere tarieven zijn inclusief BTW, de zakelijke tarieven zijn exclusief BTW. De hoogte van de particuliere tarieven is gebaseerd op het doorsturen van gemiddeld vijf poststukken per bezorgdag per adres.

Dus er komt ook nog eens 50 euro bovenop het bedrag?

Re: Doorstuur Service van Sandd:

2
@vzo

je haalt doorstuurservice en verhuisservice door elkaar.
en er is ook onderscheid tussen particulieren of bedrijven.. ( lijkt me logisch)
is toch echt iets anders vzo.

verhuisservice sandd 19,95
verhuisservice postnl 28.95

doorstuurservice = voor een tijdelijke adreswijziging...
3 maanden sandd 90 euro
3 maanden postnl 72.30 euro
Laatst gewijzigd door Carla41 op 13 mei 2014, 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Doorstuur Service van Sandd:

3
Ik krijg post te bezorgen bij winkels die echt al jaren niet meer bestaan. Daar kan een jaar verhuisservice niet tegenop. Het ene café neemt trouwens zonder probleem de post van het vorige café aan. Zelfde pand zelfde onderneming alleen andere eigenaar en andere naam.

Re: Doorstuur Service van Sandd:

4
Verhuisservices heeft Sandd niet echt. Dat gaat via de verhuisvriend waarbij je zelf de klanten dient te informeren. Vandaar dat ik het vergeleken heb met de dienst die het er het meeste op lijkt.

Verhuisservice betekent dat je post doorgestuurd wordt naar een ander adres. Dat geldt ook voor de doorstuur service van PostNL. Echter bij de verhuisservice kun je commerciële partijen en diverse instanties informeren over je nieuwe adresgegevens.
cron