Re: Post bezorgen aan Raadhuisplein / de Marke te Drachten

5
Vanmiddag even rondgelopen en mensen gevraagd die daar zelf wonen. De postbezorging loopt daar niet naar wens, bewoners van de Marke krijgen post van Raadhuisplein. Je hebt daar Van Knobelsdorffplein, de Marke, Raadhuisplein en een strookje Drift. De oude winkels hebben hetzelfde adres behouden (de Drift), en nieuwe winkels hebben dan de Marke als adres gekregen. Het loopt daar door elkaar. De mensen die nieuwe adres hebben gekregen hebben van de gemeente een vergoeding voor gekregen. De vervallen adressen zijn echter opnieuw uitgegeven aan andere appartementen. Omdat deze flatgebouwen er nog niet zo lang staan hebben ze nog geen straatnaamborden.

RedSquirrel, dat zie ik. Daarin zijn kleine witte stipjes. Wanneer je een adres invoert geeft hij een grote cirkel aan waarin dat nummer zich kan bevinden. Ik bezorg alleen post als ik 100% zeker ervan weet dat het daar behoort.

Re: Post bezorgen aan Raadhuisplein / de Marke te Drachten

7
Dat is uw interpretatie daarop. Ik vind uw reactie erg vervelend, de manier waarop u zich uit. Ik ben HBO geschoold dus voor wat dat betreft hoeft u zich daar geen zorgen om te maken. En moeite is er niet, omdat ik ook mensen kan vragen hoe het zit. Desnoods bel ik eventjes aan bij twijfel. De nieuwe situatie is niet uitgetekend op het bijgevoegde kaartje van de betreffende wijk. Evenmin bij Google Maps.

Re: Post bezorgen aan Raadhuisplein / de Marke te Drachten

9
De website waarnaar verwezen wordt, Bag Viewer vind ik niet zo handig en daarmee kom ik niet goed uit. Ter plaatse verduidelijkt het wel. Er is ook zij-straatje, aan de nummering te zien valt dat onder de Raadhuisplein. Het is belangrijk om het van te voren even goed uit te zoeken te meer als ik hoor van de mensen dat de postbezorging daar niet van goede kwaliteit is. Ik begrijp niet zo goed dat mensen de straten door elkaar gaan halen. Je wilt zelf ook niet dat de post elders bezorgd wordt. Bij de concurrent krijg je een gedegen opleiding erbij, dat heb je niet bij Sandd. Daar moet je alles even van te voren uitzoeken, vandaar dat ik de vraag hier neer legde van het betreffende programma van BAG. Heeft iemand tip voor een betere plattegronden op het internet die actueel zijn?

Goed te horen dat je het niet zo bedoeld hebt. Maar eind goed al goed. En alvast goed weekend!

Re: Post bezorgen aan Raadhuisplein / de Marke te Drachten

10
Dat weet je toch langzamerhand wel dat ik het niet onaardig bedoel (Y)

Routeplanner genoeg inzoomen en dan zie je aardig hoe de huisnummers lopen.

die gedegen opleiding bij postnl is echt verleden tijd.
het is 1/2 keer het rondje met een andere postbezorger lopen.

en het is een zeldzaamheid dat je dan juist in dat rondje alle afwijkende huisnummers
hebt gehad.
het is gewoon tassen legen en klaar is kees.
cron