Reclame

1
Naast de gewone blauwe - die we mogen houwen - verspreidt Sandd nu ook van die grote blauwe enveloppen, soort folderpakketten maar dan met een adres er op: Sandd Selectief. Ik verwacht niet dat ontvangers met reclamesticker daar blijer mee zullen zijn, of hebben jullie andere ervaringen? Houd het adres maar weer bij de hand: www.postfilter.nl
Is er een alternatief voor mensen die niet internetten?

Re: Reclame

3
opdedeurmat.nl schreef:http://www.postfilter.nl
Is er een alternatief voor mensen die niet internetten?
Van de website van postfilter.nl:
Liever registeren per post?
Dan kunt u een brief sturen naar:

Stichting Postfilter
Postbus 666
1000 AR Amsterdam

Vermeld in de brief uw contactgegevens (dhr./mw., voorletters, achternaam en adres) en van welke sector(en) u geen reclamepost meer wilt ontvangen. Onvoldoende en ongefrankeerde brieven worden niet in behandeling genomen. Bij registratie per post ontvangt u geen bevestiging of herinnering om uw registratie te verlengen.

Re: Reclame

4
Ik verbaas me elke keer weer om die heftige reacties van mensen over reclame folders in de bus.
Hebben ze niks beters te doen.
Andere mensen hebben een ernstige ziekte of zijn al jaren werkeloos etc.
Mijn brievenbus puilt uit met reclames en omdat het maar PAPIER is gaat het zonder dat ik me opwind gewoon de container in.
Ik heb geen sticker op de bus omdat ik graag kortingsbonnen van de NS ontvang.
Al dat andere spul neem ik maar voor lief.
De wereld draait niet alleen om die schreeuwers.
Als je geen Sandd Selectief pakket folders wilt ontvangen kan je je afmelden bij Sandd.
Sorry maar ik word hier zo moe van. :roll:

Re: Reclame

5
Doro schreef: Mijn brievenbus puilt uit met reclames en omdat het maar PAPIER is gaat het zonder dat ik me opwind gewoon de container in.
Registratie bij postfilter.nl voorkomt in ieder geval een hoop onnodig gesleep met papier.

Re: Reclame

6
@opdedeurmat
op zo,n manier aangereikt, selectief vinden de ontvangers het mischien wel zinvol.
ik zou bijna zeggen.. waar maak je je druk over :P

in zo,n mooie envelop is het voor ons lekker makkelijk bezorge/sorteren.
levert weer werk = geld op :D

of had je het liever bij je ongeadresseerde h.a.h. bij postnl :mrgreen:

Re: Reclame

9
ike schreef:
opdedeurmat.nl schreef:O ja dat vergat ik even, die reclame is er voor ons.
Wie bedoel je met "ons"? De consumenten? De postbezorgers?
Postbezorgers bedoelde ik (met de smiley die het niet doet).

Op zich vind ik het een prima concept voor mensen die zelf zo'n pakket kiezen, of hun adres achter laten of zo. Ik heb het over mensen die om wat voor reden dan ook ervoor hebben gekozen geen reclame te willen ontvangen en ook de moeite hebben genomen dat dmv een sticker aan te geven. (Heb namelijk ook iemand in de wijk die wel klaagt over reclame, maar geen sticker op de bus plakt omdat hij die zo lelijk vindt. :-) )
Ik vind de irritatie wel terecht als die zooi nu ongevraagd in de bus gegooid wordt met “aan de bewoners van”. Ja, er zijn ergere dingen om je “druk” over te maken, dat geldt voor mijzelf ook. Maar waar kun je het dan nog wel over hebben?
cron