Bezorgster rijdt klant aan?

1
Met stomme verbazing het volgende bericht op de Facebook-pagina van Sandd gelezen:

Ludolf van der Veen Verleden week nog aangereden door een Sandd medewerkster! Zij was van mening dat de brievenbus van mijn buurman te ver weg was en daarom (11maanden) de post in mijn brievenbus deponeerde! Toen ik haar hier op aansprak zij ze "laat de buurman de brievenbus naast die van jou plaatsen"!
Toen vroeg ik haar naam, wilde zij niet geven, daarop nam ik een foto van haar auto en toen reed zij met een rotgang achteruit, sprong weg maar wel geraakt!
Hoezo een bericht van Sandd liken!

Daarna het droge antwoord van Sandd, dat begint met "Beste meneer van der Veen, dit had niet mogen gebeuren."
Duh! Je kunt toch als bedrijf wel iets meer medeleven tonen met een klant die kennelijk bijna overhoop gereden is.

Re: Bezorgster rijdt klant aan?

2
Dat gebeurt in mijn wijk ook regelmatig (niet dat aanrijden hoor, maar dat eerste!). De bezorger van Sandd heeft geen zin al die boerenlandweggetjes af te rijden, en douwt voor iedere zijweg de complete bundel in de dichtstbijzijnde bus.

En vervolgens mag ik die mensen weer gaan uitleggen dat ik het niet geweest ben. :evil:

Re: Bezorgster rijdt klant aan?

4
@Redsquirrel
tja, openingszin van alle klantenservice medewerkers.. :P

voor de volledigheid was het antwoord van de klantenservice:
"dit had niet mogen gebeuren. Kunt u ons in een privé bericht uw adresgegevens en telefoonnummer sturen, zodat onze klantenservice hier achteraan kan gaan"

ze werken volgens vooraf bepaalde zinnen Redsquirrel en we hebben de rest van het gesprek niet gehoord :roll:
ik neem aan dat de bezorger wordt opgespoord en dit moet wel consequenties hebben.

er staat weer een buitenwijk open..

Re: Bezorgster rijdt klant aan?

5
Carla41 schreef:@Redsquirrel
ze werken volgens vooraf bepaalde zinnen Redsquirrel en we hebben de rest van het gesprek niet gehoord :roll:
Er viel ook niets te horen. Het was een antwoord van Sandd op Facebook.
Gezien de ernst van de beschreven situatie, leek "dit had niet mogen gebeuren" mij een veel te gestandaardiseerd antwoord. Ik zou daar zelf laaiend van worden.

Re: Bezorgster rijdt klant aan?

6
Geen zin om boerenweggetjes af te rijden? Ja hallo, dan moet je geen postbode in een dorp worden maar een wijk in een stad nemen met flats en blokken huizen vlak bij elkaar. Daar heb je niet zo gauw boerenweggetjes. Je gaat toch niet alle post van dat weggetje zomaar in de eerste brievenbus op het weggetje stoppen omdat je te beroerd bent om verder te rijden. Aan zo'n postbode hebben we niets. Daarin heeft slagvaardige helemaal gelijk. Sandd moet streng optreden tegen zulke luiwammessen en serieuze excuses maken aan de bewoner. Want als je zowat aangereden wordt schrik je toch wel even. Dumpen die zulke collega's. Die zijn we liever kwijt dan rijk. We willen het percentage goed en tijdig bezorgde poststukken hoog hoger krijgen en houden (ten eerste is dat een ere zaak en ten tweede krijgen we dan meer klanten en meer poen) en dat lukt niet met zulke....vul maar in. Laten we dus allemaal zo goed mogelijk ons best doen. Maar het is niet zeker dat ze het expres deed (dat aanrijden). Ze kan de auto wel per abuis in zijn achteruit gezet hebben i.p.v. in zijn vooruit.
cron