Re: Adres onvindbaar? Retour!

44
slagvaardige schreef:Ik snap het niet. Waar maakt hij zich druk om als hij niet eens voor beide bedrijven werkt. Tenzij hij vooreen vakbond of OR of wat dan ook werkt. Of een huisgenoot? Maar anders??
Je moet je niet druk maken slagvaardige :D . Dat is slecht voor je gezondheid. Doe ik nooit!
Nou ja, bijna nooit en in ieder geval niet over futiliteiten. En dit is natuurlijk een futiliteit. Ik wilde gewoon een reactie van Sandd en die heb ik dus gehad bij deze. Sandd doet het af als futiliteiten. :lol:

Re: Adres onvindbaar? Retour!

45
Frank V. schreef:
slagvaardige schreef: Ik wilde gewoon een reactie van Sandd en die heb ik dus gehad bij deze. Sandd doet het af als futiliteiten. :lol:
Nou ja, je kunt het proberen. Als je toch al zwaar onderbetaald (bij onderaannemer) wordt maakt zo'n stickercent ook niet meer uit.

Re: Adres onvindbaar? Retour!

46
Nou ik vind dat @Frank-V wel een punt heeft ik kan me ook behoorlijk ergeren als ik voor de 20ste keer weer hetzelfde adres krijg waar een sticker op moet plakken en terug sturen, je gaat je dan wel afvragen waar ben ik mee bezig toch !
Doe dit werk nou alk een aantal jaar en nog steeds dezelfde adressen fout. Maakt mij niet uit waar het aan ligt maar los het een keer op .

Re: Adres onvindbaar? Retour!

47
Ik had ook ooit eens zo'n adres. Een praktijk dat al jaren geleden naar elders in de stad verhuisd was. Huisnummer was zelfs ivm brandgevaar opgeheven. En steeds kreeg ik maar post van allerlei bedrijven voor dat adres. Belangrijke post. Ook magazines. Ik heb toen dat spul maar in een envelop gedaan en naar die praktijk gebracht met de vraag of ze aub hun nieuwe adres willen doorgeven. Eigenlijk belachelijk. Maar ja. Ik ergerde mij ook kapot. En nu vorige slag kreeg ik weer een magazine van een of ander pharmaceutisch bedrijf. Ja dag, nu maar weer retout.

Ik snap wel dat men zich ergert. Maar waarom erger je je als je helemaal niet voor een postbedrijf werkt en er helemaal niets mee te maken hebt?

Je kunt - vind ik - er alleen over meepraten als je ermee te maken hebt.

Prima als iemand zich voor een bezorger wil inzetten. Maar zit je niet in dat veld of werk je niet voor een medezeggenschapsraad of vakbond, waarom zou je dan?

Dit ruikt naar mijn mening een beetje naar opruien. Kan het mis hebben. Niets persoonlijks naar Frank V. maar dit vraag ik mij af.

Re: Adres onvindbaar? Retour!

48
bezorger schreef:Nou ik vind dat @Frank-V wel een punt heeft ik kan me ook behoorlijk ergeren als ik voor de 20ste keer weer hetzelfde adres krijg waar een sticker op moet plakken en terug sturen, je gaat je dan wel afvragen waar ben ik mee bezig toch !
Doe dit werk nou alk een aantal jaar en nog steeds dezelfde adressen fout. Maakt mij niet uit waar het aan ligt maar los het een keer op .
als ze dit oplossen gaan die honderden rollen met retourstickers nooit op

Re: Adres onvindbaar? Retour!

49
@jandegraaf :lol:

@bezorger.
Frank heeft een punt, maar het IS frank zijn punt helemaal niet. :D
Frank wil dat we (beter) betaald worden voor het plakken en schrijven van de retourstickers.

de organisatie waar het vandaan komt is laks in het bijhouden van de administratie.
dat is niet het postbedrijf maar de afzender.

betreft het jezelf.. stuur de post retour naar het Antwoordnummer van het bedrijf.
houdt het snel op, want kost jou niets, maar zij moeten er per keer voor betalen om het te ontvangen.
cron