Re: Adres onvindbaar? Retour!

61
jandegraaf schreef:Het gaat hier duidelijk om een adres dat onvolledig is, zodat het niet lukt om op adres te bezorgen.
hoe kan een adres onvolledig zijn als er een straatnaam en huisnr. opstaat ?
Als de huisnummertoevoeging ontbreekt, bijvoorbeeld.

Re: Adres onvindbaar? Retour!

62
ike schreef:
jandegraaf schreef:Het gaat hier duidelijk om een adres dat onvolledig is, zodat het niet lukt om op adres te bezorgen.
hoe kan een adres onvolledig zijn als er een straatnaam en huisnr. opstaat ?
Als de huisnummertoevoeging ontbreekt, bijvoorbeeld.

Het is een retorische vraag Ike die Jan stelt. Dat behoeft geen antwoord omdat iedereen het antwoord al weet.

Re: Adres onvindbaar? Retour!

63
Carla41 schreef:en dan nog..

EEN STICKERTJE PLAKKEN :lol:
tijd: 3 seconden
verdienste : 2 - 6 cent ( sorteer en bez.. 1e stop)
in 1 uur te verdienen: 24 - 72 euro voor 1200 stickers plakken.

Slagvaardige we worden Rijk :mrgreen:


Sandd bedoelt natuurlijk: Ik reken mezelf rijk.

Re: Adres onvindbaar? Retour!

64
Als de huisnummertoevoeging ontbreekt, bijvoorbeeld.

als ik nu bv. een poststuk heb met Bluflaan 18
en in deze Bluflaan bestaan de huisnummers 18 , 18a , 18b , 18c , 18d .
hoe moet ik dan in godsnaam weten dat de toevoeging ontbreekt.
bezorg dit poststuk dus op nr. 18

Re: Adres onvindbaar? Retour!

65
@Jandegraaf ja dan hoort hij op 18. Maar in een straat waar ik bezorg heb je de huisnummers zonder toevoeging niet, maar hè ik wel regelmatig post voor enkel het huisnummer. Vertel mij dan maar of die bij a, b, c of d moet. Kan het ook niet aan de naam afleiden omdat het een bedrijfsnaam is die verder geen post ontvangt op dat particuliere adres.

Re: Adres onvindbaar? Retour!

66
Berber schreef:@Jandegraaf ja dan hoort hij op 18. Maar in een straat waar ik bezorg heb je de huisnummers zonder toevoeging niet, maar hè ik wel regelmatig post voor enkel het huisnummer. Vertel mij dan maar of die bij a, b, c of d moet. Kan het ook niet aan de naam afleiden omdat het een bedrijfsnaam is die verder geen post ontvangt op dat particuliere adres.
in dat geval retour. die nummering kom ik in mijn wijk niet tegen

Re: Adres onvindbaar? Retour!

67
Berber schreef:@Jandegraaf ja dan hoort hij op 18. Maar in een straat waar ik bezorg heb je de huisnummers zonder toevoeging niet, maar hè ik wel regelmatig post voor enkel het huisnummer. Vertel mij dan maar of die bij a, b, c of d moet. Kan het ook niet aan de naam afleiden omdat het een bedrijfsnaam is die verder geen post ontvangt op dat particuliere adres.
Ik heb dat bij een bejaardenhuis met apartementen die genummerd zijn als: letter-cijfer-letter.
B.v. 1a1, 2f4 enz. Er komt regelmatig post waar alleen nummer 4 op staat ofzo.
Als het een bankafschrift is wil ik weleens alle naambordjes lezen (echt een hele rij),
maar reclame gaat ongenadig retour. Wel valt het me op dat juist bankafschriften in sommige
wijken bijzonder slordig zijn geadresseerd. En wij maar klachten incasseren zeker.

Re: Adres onvindbaar? Retour!

68
jandegraaf schreef:
Berber schreef:@Jandegraaf ja dan hoort hij op 18. Maar in een straat waar ik bezorg heb je de huisnummers zonder toevoeging niet, maar hè ik wel regelmatig post voor enkel het huisnummer. Vertel mij dan maar of die bij a, b, c of d moet. Kan het ook niet aan de naam afleiden omdat het een bedrijfsnaam is die verder geen post ontvangt op dat particuliere adres.
in dat geval retour. die nummering kom ik in mijn wijk niet tegen
Sommige post kan niet retour omdat er geen afzender op staat (bijvoorbeeld ansichtkaarten).
Wat doe je daarmee?

Re: Adres onvindbaar? Retour!

69
ike schreef:
jandegraaf schreef:
Berber schreef:@Jandegraaf ja dan hoort hij op 18. Maar in een straat waar ik bezorg heb je de huisnummers zonder toevoeging niet, maar hè ik wel regelmatig post voor enkel het huisnummer. Vertel mij dan maar of die bij a, b, c of d moet. Kan het ook niet aan de naam afleiden omdat het een bedrijfsnaam is die verder geen post ontvangt op dat particuliere adres.
in dat geval retour. die nummering kom ik in mijn wijk niet tegen
Sommige post kan niet retour omdat er geen afzender op staat (bijvoorbeeld ansichtkaarten).
Wat doe je daarmee?
Die gaat naar de dienst 'Onbestelbare stukken', Postbus 99054, 2500NA Den Haag
cron