Re: post nog niet bij me thuis bezorgd?????

13
Desiree1981 schreef:
ben blij dat ik hier met jullie gelijk kan kletsen als er iets niet goed gaat of als ik vragen heb. bedankt collega's :)
Altijd fijn om dingen uit te kunnen wisselen, sta je er iets minder alleen voor. Slaap toch maar lekker!
Ik heb de laatste tijd steeds andere chauffeurs en heb de beschrijving van waar ik precies woon aan laten passen, merkte dat chauffeurs twijfelen waar ze moeten zijn.... bij de krattenronde was dat net te laat.

Re: post nog niet bij me thuis bezorgd?????

15
ik heb idd sleutel af gegeven en er eigelijk nooit eerder problemen door gehad. ik woon in een flat en als ze steeds aan moeten bellen gaan mijn honde tekeer en mijn kleine meid is dan gelijk van slag en ben vaak ook nog niet thuis als ze de post komen brengen van daar de sleutel af gegeven . werkte tot op heden prima.
zou dat kunnen kunnen ze gewoon door rijden? dan komt hij aan einde van zijn rit toch wel achter dan wand dan heeft hij mijn post nog in zijn busje staan lijkt me.

Re: post nog niet bij me thuis bezorgd?????

17
Misschien was er een andere chauffeur en had hij de sleutel niet. Kan zijn dat hij is doorgereden. Als hij het bij buren had neergezet dan had hij wel een briefje in de bus gedaan. Tenminste, dat doen ze bij ons.

Bij de vorige chauffeur maakte het niet ui. Die zette het dan onder de carport, maar deze is stipt. Meestal had ik de post wel rond vier uur dua ik had mijn tandartsafspraak na kwart over vier gwpland. Was hij er toen mooi niet om vier uur. We zijn toen weggegaan in de veronderstwlling dat de chauffeur de post wel onder de carport zou zettwn.

Nou.. mooi niet dus. Ik vond bij thuiskomst een briefje in de bus dat ik thuis had moeten zijn. En dat ik normaliter de post nu op de Blankenweg op moest halen, maar voor deze keer had hij de kratten bij de buurvrouw neergezet.

Ouch...

Re: post nog niet bij me thuis bezorgd?????

18
@slagvaardige

ben normaal wel thuis maar heb voor noodgevallen, altijd een sleutel bij 1 van de buren.
met de afspraak dat alleen in een onverwachte situatie ik van hun hulp gebruik wil maken.
dit natuurlijk na overleg. :D

Mij buren hoeven niets te tillen, geen kratten in hun huis. lopen slechts even mee, openen mijn voordeur
en trekken deze na de chauffeur ook weer dicht.
zo vaak onbekende chauffeurs.. ik wil geen gelegenheid scheppen voor geval er 1 tussen zit met
minder goede bedoelingen.

Re: post nog niet bij me thuis bezorgd?????

19
Ja dat is een goed idee. Ik heb met allebei de buren een goed. Eentje heeft de sleutel. Kan ze aan allebei geven en als ik er een keer per ongeluk ben kunnen we het ook zo afspreken. Allicht is er altijd wel een van de buren thuis. En de overbuurvrouw heeft ook jaren voor Selektmail gewerkt. Die kent ook het reilen en zeilen. Met die kan ik ook eventueel zoiets afspreken.

Goede tip Carla. Bedankt!

Re: post nog niet bij me thuis bezorgd?????

20
maar ik heb mijn sleutel bij sandd achter gelaten.
ik vind het dan niet mijn probleem als de bestuurder de sleutel niet heeft. ik heb mijn sleutel af gegeven met de reden dat het gewoon kan dat ik er niet ben en ik heb niet echt betrouwbare buren waar ik mijn andere bij achterlaat (oeps) hoe het ook zij ik ben gewoon benieuwd waar ze mee komen straks. als dit vaaker voor komt moet ik toch echt gaan kijken of deze baan wel bij mij past heb een druk gezins leven en een man die vaak buiteland is voor zijn werk heb dus al genoeg aan me koppie.
maar ik ga niet te snel van stapel lopen ik wacht de verklaring van sandd wel even af
dus woord vervolgd mensen...
cron