Re: post nog niet bij me thuis bezorgd?????

44
@Desiree1981

laat je niet gek maken .
Je gaat het vandaag rustig sorteren en dat je vanmorgen niet kon lopen is niet jouw verantwoordelijkheid.
Je hoeft niet de hele dinsdag beschikbaar te zijn voor sandd..
Als jij hebt gepland dat je voor sandd smorgens werkt. dan stop je zodra het middag is.

"nou moet ik het toch proberen en anders bellen?????? " Dan bel je en zeg je .. ik zal het vandaag sorteren
maar ik kan het bij uitzondering morgen voor JULLIE bezorgen. En anders vrijdag. :idea:

Re: post nog niet bij me thuis bezorgd?????

45
werd net gebeld door een andere coordinator die belde me om dat mijn eige al naar huis was ze zij idd als het niet gaat gaat het niet ze zij doe het dan morgen ochtend en dan even afmelden zo als gewoonlijk als je klaar bent. pffff eindlijk een einde aan hoop stress ga het morgen ochtend lopen en doe gelijk die rot doosjes ook wil deze week verder geen stress meer en ik ga toch mijn ontslag indienen morgen na dat ik alles nettjes heb gelopen en nettjes heb afgesloten wand ik heb er eerlijk gezecht geen vertrouwen meer in en voor het geld hoefje het niet tedoen maar belangrijker is nog dat je plezier heb ik je werk en das me nu wel flink ontnomen wat ik wel heel tof vond is dat de vrouw die me daarnet terug belde die bood nettjes haar exuses aan voor al mijn ongemak van vandaag daar werd ik toch wel weer blij van.

Re: post nog niet bij me thuis bezorgd?????

48
@Desiree

zou je het niet nog even een weekje aanzien?
je vond het postbezorgen toch ook leuk om te doen.

op elk werk gaat er wel is iets behoorlijk fout.
excuus is aangeboden en je hebt de tijd om het morgen rustig rond te brengen.

mischien lezen ze wel mee op dit forum. :D
zo zie je maar, hulp zoeken kan nooit kwaad.
Slaap er nog een nachtje over.

Re: post nog niet bij me thuis bezorgd?????

50
ik heb deze baan genomen om dat ik toch graag buiten ben. ik heb voor ik mijn dochtertje kreeg ook altijd buiten gewerkt stond toen bij een goede juwelier in de kraam. en na dat ik mijn dochtertje kreeg kon ik eigelijk niet meer werken wand mijn man is voor zijn werk vaak in het buitenland en de zorg van de kleine meid komt dus voledig op mij ik heb toen besloten om mijn toenmalige baan op te zeggen en huisvrouw te worden. maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en thuis zitten is toch niet echt mijn ding dus zodra ze naar school mocht ging ik opzoek naar iets wat ik voor me zelf kon doen een baan die in de tijd viel die zij opschool zit het zijn beperte uurtjes dus werk vinden in die uurtjes is moeilijk heb vanaf 8:30 tot 11:45 en dan van 13:15 tot 15:00 woensdag is dat alleen tot de middag wand na 12:00 is ze vrij. ik was heel blij toen ik sandd een solicitatie had gestuurd en deze ook zeer snel op mij reageerden en ik vond het lopen heerlijk laten we eerlijk zijn voor het geld wat je verdient voor 1 wijk hoefje het niet tedoen we worden zwaar onder betaald voor dat wat we doen per uur maar ik was gelukkig ik had werk en ik was mezelf weer een beetje wand mama worden cijferd jezelf beetje weg. en man is vaak weg dus heb gewoon hoop aan me koppie. daarom dat ik gewoon zo ben teleur gesteld ik ben altijd een harde werker ik heb 100% inzet en dan woord je even zo behandeld ik doe dit werk voor mijn plezier en als ik er nu pas nou denk 3 maanden werk en dit gebeurd nu al hoe reageren ze dan in andere cituaties snapje geeft een heel slechte begin indruk en ik heb geen zin om mezelf nog meer stress op de hals te halen vandaar dat ik mijn vertrouwen een flinke douw heeft gehad. ik vind ook dat je niet je mensne moet laten boeten voor dat wat een ander heeft fout gedaan en ik heb gister de heeledag met stress gezeten. voor iets dat ook gewoon vandaag had gekunt. tuurlijk ben ik zeer blij dat ik vandaag mag lopen maar ik heb zeer zuure na smaak nog lang niet kwijt van gister.
cron