Re: Klacht indienen bij de klantenservice

5
zelf meerdere keren meegemaakt ik bezorg in het buitengebied als ik daar wat later kom en bezorg die nacht de krant zit de post nog in de bus kreeg een klacht over het niet bezorgd hebben van post op dat adres ben gaan informeren en die mensen zeggen dat ze alleen vragen of je de post gekregen hebt verder niet dus voor ons dikke pech ze kijken alleen in die brievenbus rond 2uur want dan is post nl geweest

Re: Klacht indienen bij de klantenservice

6
jane schreef:zelf meerdere keren meegemaakt ik bezorg in het buitengebied als ik daar wat later kom en bezorg die nacht de krant zit de post nog in de bus kreeg een klacht over het niet bezorgd hebben van post op dat adres ben gaan informeren en die mensen zeggen dat ze alleen vragen of je de post gekregen hebt verder niet dus voor ons dikke pech ze kijken alleen in die brievenbus rond 2uur want dan is post nl geweest
Dit klinkt meer als steekproeven door Sandd dan echte klachten vanaf een adres.
Wat een asociale werkwijze trouwens. Zoiets moeten ze de VOLGENDE dag vragen.

Re: Klacht indienen bij de klantenservice

7
Ik vind ook dat ze pas de volgende dag moeten vragen of iemand bepaalde post heeft ontvangen. Je mag tot 18.00 bezorgen. Dan moeten ze ook niet eerder dan 18.00 controleren. Lijkt me toch heel logisch. De ene keer ben je om 14.00 al klaar en soms heb je 1200 poststukken en 2 wijken en ben je pas na 16.00 weer thuis om af te melden. Ik vind ook dat ze pas moeten gaan controleren nadat je de wijk afgemeld hebt. Ik neem aan dat je pas afmeldt als je helemaal klaar bent. In dat geval kunnen ze er vanuit gaan dat je alle post in de brievenbussen gestopt, gemikt of (bij klembrievenbus) gewurmd hebt. Sommigen vergeten kennelijk dagenlang om hun brievenbus leeg te maken. Die zitten dan propvol. Dan moet je er nog maar iets bij zien te wurmen. Dat kost extra tijd. Daaraan kun je als bezorger niets doen.

Re: Klacht indienen bij de klantenservice

8
postbode7 schreef:Sommigen vergeten kennelijk dagenlang om hun brievenbus leeg te maken. Die zitten dan propvol. Dan moet je er nog maar iets bij zien te wurmen. Dat kost extra tijd. Daaraan kun je als bezorger niets doen.
Ik bel weleens aan als ik merk dat de bus door mijn laatste levering (b.v. een prijs van een loterij) nou net helemaal vol is geraakt. Meestal komt er geen antwoord, maar een enkele keer komt iemand direct de bus leeg maken.
cron