Re: Sandd zou ook moeten werken met kennisgevingen?

31
@jandegraaf

"omdat ik graag in beweging ben, mensen op straat ontmoet, en wat omhanden heb"
je zou ook bij de plantsoenendienst kunnen werken jan/ of achter op de vuilniswagen.
heb je geen kennisgevingen voor nodig. :D

in werkelijkheid vind je het postbezorgen voor sandd toch nog zo leuk.. ondanks de slechte betaling,
want waarom zou je het anders toch blijven doen?

je kan ook nog gaan postbezorgen voor postnl jan.. betaalt een ietsepietsie beter..
waarom ben je daar nog niet naar overgestapt?

Re: Sandd zou ook moeten werken met kennisgevingen?

33
Carla

dat ik niet ben overgestapt naar post.nl is dat ik niet iedere dag wil bezorgen.
en niet als folderbezorger wil fungeren.
doe mijn eigen wijk best graag omdat ik graag contact heb met andere mensen ,graag buiten en in beweging ben
ben met je eens dat ik zelf kies om door Sandd onderbetaald te worden en helemaal niet afhankelijk ben van de inkomsten van Sandd.
gek he dat ik toch blijf bezorgen of toch niet ?

Re: Sandd zou ook moeten werken met kennisgevingen?

35
@Jan

Nee hoor Jan, ik vind het niet gek. Ik bezorg toch ook nog steeds met plezier.
maar bij postnl hoef je niet iedere dag te bezorgen.
De meeste vacatures zijn voor de piekdagen di/do/za
En je kan, omdat het voor jou een bijkomstigheid is, ook gewoon kiezen voor slechts 1 wijk. (Y)
ok dat is 1 dag meer in vergelijking met sandd maar daar tegenover staat dat je niet meer hoeft te sorteren.

al zou ik het voor de verdienste niet direct doen. dat verschil is me echt te miniem.
ik bepaal ook, ws net als jij graag zelf mijn route en de tijd dat ik wil lopen.

Re: Sandd zou ook moeten werken met kennisgevingen?

36
jandegraaf schreef:IKE waarom geef je geen antwoord op de vraag voor wie jezelf bezorgd
wel een ander proberen te kleineren maar zelf geen antwoord op gestelde vragen geven
Ik bezorg voor PostNL (dat leek me ook wel duidelijk).
Wat ik nog mis is jouw antwoord op de vraag waarom je geen problemen hebt met post bezorgen voor minder dan het minimumloon, maar wel met kennisgevingen bezorgen voor minder dan het minimumloon. Dit terwijl het aantal te bezorgen kennisgevingen heel wat lager ligt dan het aantal te bezorgen poststukken.

Re: Sandd zou ook moeten werken met kennisgevingen?

37
Mensen met een te kleine brievenbus weten het vaak zelf ook wel. En de overheid gaat er wellicht vanuit dat iedereen is geacht de wet te kennen. Natuurlijk een utopie. Bij PostNL is het geen probleem dat je brievenbus te klein is omdat het via de pakketdienst meegaat. Sandd heeft geen pakketdienst. Ik had begrepen dat PostNL misschien gaat kijken dat pakketjes dat niet door de brievenbus kan mogelijk direct naar de afhaallocatie gaat?

Re: Sandd zou ook moeten werken met kennisgevingen?

38
verzendenenontvangen schreef:Mensen met een te kleine brievenbus weten het vaak zelf ook wel. En de overheid gaat er wellicht vanuit dat iedereen is geacht de wet te kennen. Natuurlijk een utopie. Bij PostNL is het geen probleem dat je brievenbus te klein is omdat het via de pakketdienst meegaat. Sandd heeft geen pakketdienst. Ik had begrepen dat PostNL misschien gaat kijken dat pakketjes dat niet door de brievenbus kan mogelijk direct naar de afhaallocatie gaat?
Sandd heeft natuurlijk wel een aandeel in een pakketdienst (met afhaalpunten).
http://twinklemagazine.nl/nieuws/2014/0 ... /index.xml

Re: Sandd zou ook moeten werken met kennisgevingen?

40
Sandd mag van mij best een pakketdienst starten. Maar of ze dat gaan doen? PostNL, DHL Parcel, DPD, de snelkoerier, UPC enz. er zijn al veel pakketdiensten in ons land. Maar ik zou er niets op tegen hebben. Maar dan ma, woe, don, zat. en enkele (niet veel) op dinsdag en vrijdag. En vet wat extra tijd per pakketje. Aanbellen kost toch gauw een paar seconden tot minuten. DHL Parcel en PostNL hebben een PDA. Dat zou voor Sandd een flinke investering zijn aan apparaatjes en cursus. En het moet dan wel vrijblijvend zijn. Een beslist betrouwbare bezorger is hiervoor nodig. Dat ben ik zelf dus wel. Heb ook jaren ervaring bij Selektvracht (nu DHL parcel) dus ik weet wel hoe dat gaat. Maar ik doe het nu niet meer. Mijn compagnon erin (mijn man) is helaas overleden en zonder hem zie ik het tot nog toe niet zitten. Gebruik nu mijn ervaring bij de pakketjes van Sandd en Gicopost.
cron