Hoeveel mensen werken in vaste dienst?

1
Ben benieuwd hoeveel mensen in vaste dienst werken bij postbedrijven? En hoeveel mensen met tijdelijke contracten? Moet een bedrijf ook een bepaalde percentage vast in dienst hebben? Vele bedrijven willen met tijdelijke contracten werken zodat ze niet vast zitten aan mensen. Ik heb alle twede kamerleden aangeschreven hoe het systeem hier in Nederland werkt met betrekking tot tijdelijke contracten. Dit is een systeem van niets vind ik. Als ze toch zo graag willen hef dan contracten met onbepaalde tijd maar op zodat de werkgever elke dag de keuze heeft om van een medewerker af te willen.

Inmiddels heeft mijn brief de tweede kamerleden bereikt. Dion van de PVV was al eerste die mij een e-mail schreef. Hij vecht al jaren voor dit systeem. Sharon van de SP wil meer informatie en de VVD wil mij hierover gaan terug bellen voor een nadere uitleg. Maar ach, een hypotheek en wat geld kom je er wel. En anders maar failliet gaat en 3 jaar de schuld sanering in toch?

Satan heerst over deze wereld waar niet veel goeds van terecht komt.

Re: Hoeveel mensen werken in vaste dienst?

3
@Rikhardur

ja dat is een betere vraag. :D
antwoord is: een postbezorger kan met een contract van 3- 25 uur natuurlijk nooit
zelfstandig rondkomen.
als er geen fulltime werk is dan moet je zorgen voor meerdere werkgevers.of niet bij de post gaan werken natuurlijk.


Postbodes met fulltime contracten (37 uur) hebben geen keuze.
die worden gedwongen of goedkoper te gaan werken als postbezorger met een deeltijdcontract.
of elders te gaan solliciteren.
cron