Re: Huis aan huis bezorging

21
postbode7 schreef:Wat bedoel je met die rottige plastic dingen eraf halen opdedeurmat? Dat kan ik even niet volgen.
Sorry, ik bedoel die witte strips waarmee de bundels bij elkaar gehouden worden. Sommige concurrenten ;) gooien die dingen gewoon op straat, maar ik haal ze er voor het lopen al af.

O ja die postbode die me inwerkte had zelf geen ervaring met samenvoegen van post met huis-aan-huis, die sorteerde zijn eigen wijken met folders en al. :roll:
Laatst gewijzigd door opdedeurmat.nl op 01 nov 2015, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Huis aan huis bezorging

22
Die rottige dingen zijn die bandjes die om stapels hah zitten. Als je de pakketten omdraait kun je ze zo openmaken. Ze zijn vlijmscherp. Ik haal de meeste er ook vast af en kieper ze bij ons op het depot in de bak en doe de hah in mijn fietsbak/mand op het postrek.

Re: Huis aan huis bezorging

23
Oh, nou snap ik het. Die zitten ook om de stapels folders die ik van Netwerpvsp krijg. Die knip ik thuis al in kleine stukjes boven de prullenmand. Daarna tel ik stapels folders af per eenheden die ik in één keer kan lopen. Bij mij zul je die dingen ook nooit op straat vinden. Hoort ook niet. De straat is geen afvalberg.

Re: Huis aan huis bezorging

26
opdedeurmat.nl schreef:O ja, die rottige plastic dingen alvast verwijderen en er (evt) een elastiekje om doen.

Maar ik begrijp dat het van later zorg is, voor Sandd..........
:?: Sandd (rechtstreeks) gaat nooit HAH ; ik zit hier zelf ook niet op te wachten..........
sterker nog ...... ik zou overwegen om er dan mee te stoppen...... tenzij tenzij....

" gewerkte uren = betaalde uren " (Y)
Postbezorger Sandd
cron