Re: Huis aan huis bezorging

3
Josephina schreef:Wie had vandaag nog meer voor de 1e keer huis aan huis bezorging erbij? En hoe is dat jullie bevallen?
H.A.H ?

Werk je voor Postnl ?

Hier (Sandd bezorger) nooit geen H.A.H. muv paar jaar geleden 5x "glasvezelkabel informatie " HAH.

Welkom op het forum.
Postbezorger Sandd

Re: Huis aan huis bezorging

5
Die h.a.h. zijn van PostNL, sommige onderaannemers die ook hun eigen klanten hebben, folderbedrijven. En ik bezorg al h.a.h. maar dan in het weekend voor Axender (nu nog paar weken want ik heb opgezegd) en Netwerkvsp. Maar tezamen met de post. Dat is al een tijd geleden. Dat was toen SMN er nog was. Toen bezorgden we de Veronicakaartjes. Diverse collega's die daarvoor ook werkten weten dat vast nog wel. Die dingen kon je in je jaszak stoppen. Je moest goed wakker zijn die dag want je moest de stickeradressen voorbij lopen en ook de adressen waarvoor je al een Veronicagids in je hand had. Dat was een uitdaging. Maar ongeadresseerde post hebben we niet bij Sandd. Nog niet.

Re: Huis aan huis bezorging

8
postbode7 schreef:Nu, laten we het gewoon maar vragen. Josephina, werk jij voor PostNL, Sandd of een onderaannemer van Sandd?
Ik werk voor Sandd en heb geen h.a.h. tussen de post.
Goede vraag van Postbode7: eerste bericht van Josephina, pas geregistreerd, dus het kan maar zo dat het haar eerste h.a.h.-ervaring bij PostNL was? En dat op een dag - Josephina, hoop dat je dit nog leest - die bij PostNL best druk schijnt te zijn geweest. Hoe dan ook... volhouden hoor!

Re: Huis aan huis bezorging

9
@opdedeurmat

en de vraag van josephina was gesteld in het sandd forum.. zou dat nog een aanduiding kunnen zijn
dat het bij sandd/onderaannemer is.. alhoewel sandd tot nu toe nog geen ongeadresseerde post bezorgd en
onderaannemers wel.. :D
cron