Postcode loterij agenda

1
Wil ik post bezorgen zit er een pakketje van Sandd in de brievenbus half ingestoken. Vervolgens moet ik het pakketje eruit halen om de post er in te doen.

Wanneer pakketje niet past, moet je dat dan er half in steken? Ik vind dat persoonlijk niet kunnen. Als het niet door de gleuf gaat, aanbellen of terug sturen?

Brievenbus stond nu open, dus als het regent wordt alles ook nog eens kletsnat.

Re: Postcode loterij agenda

3
Die agenda kan wel apart nabesteld zijn. Maar iets half in de brievenbus laten zitten vind ik ook niet kunnen. Ik had gisteren ook een vierkant doosje dat er niet helemaal in kon (gleuf van smalle brievenbus aan de voorkant). Heb dus maar aangebeld (onder vermelding dat het er niet helemaal inpaste) en meteen de andere post erbij gegeven. Ik erger me aan half in de brievenbus gestoken post, kranten en folders. Dat staat gewoon niet nietjes en kwajongens kunnen het er gewoon uithalen. Laten we voor 100% kwaliteit gaan. Wordt iedereen beter van. De geadresseerde, Sandd en wijzelf.

Re: Postcode loterij agenda

4
Hoi verzendenenontvangen, was denk ik geen agenda maar de stroopwafelprijs van de Postcodeloterij. Moest ik eergisteren ook bezorgen voor Sandd (misschien lopen we in dezelfde buurt, in dat geval sorry voor de overlast ;) ). Waren flinke dozen die inderdaad helemaal de brievenbus inmoeten, zoals alle post. Mijn ervaring is dat dat vooral met buitenbussen een opgave kan zijn, zeker als mensen meer dan één van die dozen gewonnen hebben. Om het nog maar niet te hebben over buitenbussen met de gleuf aan de voorkant..
Maar goed, natuurlijk mag een zending niet uitsteken. Ook bij Sandd is retoursturen de bedoeling als je iets niet kunt bezorgen.
cron