weer geen bezorgbonnen

1
is het jullie ook opgevallen dat het steeds vaker voorkomt, dat de bezorgbonnen niet bijgeleverd worden, door dan, zoals het heet: een technische storing?
Het is nu wel heel vaak achter elkaar, en het is toch jammer, want je weet nu niet de vergoeding, het aantal kilo's van de geleverde post, én de prognoses voor de eerstvolgende bezorgdagen...

Je krijgt het dan wel nageleverd, bij de eerstvolgende postlevering, maar het is toch niet fijn...

Re: weer geen bezorgbonnen

5
postbode21 schreef:@anne
vandaag had ik ze wel.
wil je de prognose weten voor de komende week en daarna? ;)
Als het niet te schokkend is.... ;) :lol:
Geef maar een indicatie, dan kan ik er al een beetje rekening mee houden; al heb ik nog wel op de bezorgbonnen van afgelopen dinsdag nog iets staan voor ook de bezorgdagen van komende week, dus ik kan het zelf ook al een beetje zien....

Re: weer geen bezorgbonnen

10
Ik had gisteren ook geen bezorgbonnen erbij zitten. En ook niet van de bezorgdag van 7 december jl. Ik heb die van afgelopen dinsdag doorgemailed gekregen, en wanneer die er van vandaag op het depot is gekomen, dan wordt die ook doorgemailed. Zo krijg ik toch de gegevens binnen. (Y)

Inderdaad wel vervelend, dat nu bij regelmaat de bezorgbonnen ontbreken, maar mijn bezorgmanager zei, dat dit ook komt, omdat door de stakingen bij TNT, er opeens nog weer poststukken in de Sanddbakken worden meegegeven, en dat moet dan nog weer verwerkt worden...
cron