Re: weer een klacht...

71
Neehoor @Elisa, jij was niet die muts :) Dat was de een of andere miep die klaagde dat DHL een dag te vroeg bezorgde, dus niet in de slag. Ik geloof dat ze post op maandag kreeg, maar ze wist niet dat de bezorgdagen aangepast waren :lol:
We hebben haar ook niet meer teruggezien. Met de staart tussen de benen verdwenen :twisted:

Re: weer een klacht...

73
@anne

ja joh.... is goed.... machtig mooi weer voor ons postbezorgers ;)
het komt vanzelf wel in orde....
ik vind het forum vullen wel grappig maar nog leuker is het postlopen zelf.

morgen 2 na laatste rondje voor dhl....
is altijd wel lekker.... even wat post wegbrengen en dan wachten op sandd en dan sorteren maar

Re: weer een klacht...

75
Ik heb gewoon een lijstje gemaakt wie de volgende bladen moet krijgen:
computeridee
computable
intermediair
e.d.
Net als voorheen bij de Veronicabladen van DHL.
Nu had ik al 2 keer de computeridee voor een bepaald adres niet ontvangen. Kan zijn dat het blad opgezegd is. Op de lijst met daarboven de datum mooi vermeld dat ik het niet ontvangen heb. Gaan ze klagen omdat het abonnement toch niet opgezegd is, dan kan ik er niets aan doen. Komt dat blad 'computeridee' maar eens in de 14 dagen? Wie weet dat? Computable zeker 1x per maand?
En ja, als je op een dag 600 of meer poststukken hebt weet je toch echt niet of je bij nummer....iets bepaalds bezorgd hebt. Zeker niet als je regelmatig iets op dat adres moet bezorgen en soms weer niet. Wie onthoudt dat nu? We zijn
geen geheugenkampioenen! We zijn postbodes. We doen ons best.

Re: weer een klacht...

76
@postbode7

dat meen je toch niet van allerlei post lijsten aanleggen?
volgens mij ben je behoorlijk aan het doorschieten hoor.
dat hoort echt niet bij je werk als postbezorger..

ik denk aan de consumentengids, de blauwe belastingenveloppen, de quote... en ga zo maar door.
waar ga je ophouden , wat is je selectiecriterium postbode 7? de klingel/neckermann niet?

als je de post niet ontvangt , nou dan zal het of opgezegd zijn of ergens in een sorteerbak blijven
hangen.
komt merendeel vanzelf de volgende ronde mee.

en als het te vaak niet op de juiste dag wordt bezorgd? daar moet sandd wat aan doen... niet jij ;)

Re: weer een klacht...

77
Het enigste wat je echt kan doen is goed opletten bij het bezorgen. Bij TNT is een verkeerde bezorgcodering op juiste adresseringen toegekend en daardoor zijn er salarisstrookjes bij wild vreemden bezorgd. Kijkt een TNT bezorger dan alleen naar de code en niet naar het adreslabel? Je gaat toch geen post voor een andere straat of stad bij iemand in de bus gooien. Ik weet niks van die codering kan iemand dit uitleggen. Het bedrijf heeft hier over een officiële klacht ingediend bij TNT.

Re: weer een klacht...

80
Ik kon meteen beginnen.. echter.. helaas niet in Maassluis! Maar 1 of ander dorp een aantal kilometer verderop. Tsja.. als ze reistijd gaan betalen doe ik het wel ;-)

Maja.. voorlopig ga ik Maandag beginnen te werken bij Flora Holland. Verdient wel beter geloof ik.
cron