Re: weer een klacht...

82
Zal wel steeds minder zijn dat ik hier ben.. denk ik...
inderdaad erg vroeg. 6:00 beginnen!

Maar wat moet ik anders. Dan hoef ik in elk geval niet meer naar de sociale werkplaats om te gaan werken, 4 dagen in de week.

Ben trouwens benieuwd wat het verdient, heb er eigenlijk niet eens naar gevraagd... :roll:

Re: weer een klacht...

85
postbode21 schreef:@marius

omdat je het moet afdragen... of maakt het je gewoon niets meer uit... :(
Ja.. dat is ook zo. Ten eerste is het parttime.. dus alles word sowieso op de bijstand gekort.. en verder heb ik een file van deurwaarders voor de deur die alles willen inpikken wat boven de 95% bijstandsnorm ligt.. dus.. nee.. veel maakt het niet uit.

Re: weer een klacht...

87
Over klachten gesproken...

Door Sandd gebeld dat 2 poststukken niet aan zijn gekomen bij een bewoner.
Wetend dat daar die 2 post stukken niet zijn bezorgt want ze zaten er niet bij in de kratten, blijkt dat ze in retour kratten zaten later.
Dus die 2 poststukken komen erg laat bij de bewoner. Niet onze fout! Men ging er al vanuit dat het bij de bezorger lag vandaar het Sandd telefoontje naar de bezorger.

Re: weer een klacht...

88
dat klinkt bekend, had 1keer gehad belde ze me op, van dat er in 1 straat 1 poststuk niet is bezorgt. ik zo dat ken kloppen heb heel die poststuk niet eens gezien :lol: week later trof ik hem in me bakken, bleek die van een andere wijk gekomen te zijn 8-) trouwens ik krijgt post van huizen die niet eens bestaan, nr 17 terwijl heel die straat begint van 24 tm 10 en 21 tm 35 (Y)
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: weer een klacht...

90
Er zijn teveel schakels tussen de drukkerij en de thuisbezorgers om er maar standaard er van uit te gaan dat de thuisbezorger zijn werk neit goed heeft gedaan.

Post verdwijnt bij drukkerij of adres wordt onleesbaar en niet gedrukt
Post verdwijnt op distributiecentra
Post verdwijnt / raak beschadigd tijdens transport
Post verdwijnt op Vestigingen / depots
Post verdwijnt door vast personeel
Post verdwijnt door thuis bezorgers

Op de vestigingen wordt de weinig gecontrollerd of de "belangrijkere" poststukken wel zijn geleverd.

Op vestigingen gebeurd het ook regelmatig dat post in de verkeerde wijken word uitgegooid en hierdoor dus de verkeerde post bij de verkeerde thuisbezorger terecht komt, ook dit wordt nauwelijks gecontroleerd.

Retourpost welke door postbezorgers terug word gegeven met de bijbehorende retour sticker wordt evenmin serieus genomen daar het regelmatig tot vaak voorkomt dat het retour gezonden poststuk weer bij je in de bak thuis gebracht wordt

Pas indien er klachten zijn binnen gekomen over niet bezorgde post , wordt een tel actie gehouden, maar dat is net als de put dempen als de koe verdronken is

Postman 070
cron