weer een klacht...

1
Werd net weer gebeld over (alweer) een poststuk die niet aangekomen is. Van de Beta press ofzo??
Gelukkig zijn die klachten niet zo heel; erg ernstig, en komt ook niet elke week voor.. maar toch wel best regelmatig. En dan ga je toch aan jezelf twijfelen. doe ik het wel goed?

Nouja.. dat laat ik maar aan sandd over om te bepalen, ik doe mijn best gewoon, en zij doen maar wat ze niet laten kunnen.

Maar 1 vraag aan jullie.. steeds als er een klacht is, word mij de vraag gesteld wat voor een huis het is, hoe de brievenbus zit, hoe het er uit ziet... en dan moet ik echt goed nadenken hoor (doe het pas sinds een paar maanden, en om nu elke deur te weten??) Maar WAAROM willen zij dat weten iedere keer?
Het lijkt af en toe wel een soort test om te weten of ik mijn wijk wel goed ken ofzo? ;-)

Re: weer een klacht...

2
Misschien willen ze weten of de klacht relevant is. Of om er achter te komen of ze eerder jou geloven of diegene die de klacht heeft gedaan. Als het een adres is waar een half kapotte brievenbus staat is het misschien niet zo vreemd dat er dan wat weg raakt. Ik denk niet dat het is om jou te overhoren over je wijk

Re: weer een klacht...

3
Klinkt geloofwaardig.

maar dan snap ik niet waarom ze dan vragen hoeveel brievenbussen die portiek heeft, en of ze buiten of binnen staan, en is het een flat of rijtjeshuis...
dat zijn toch vragen wat niets te maken heeft met de brievenbus zelf? En het is echt iedere keer weer dezelfde vragen!

Re: weer een klacht...

4
Ik heb in de maand december ook een klacht gehad. Liep net 1 week die wijk. Ben wel al langer in dienst hoor.
Maar er was iets niet aangekomen van een of ander zorgvezekering. Of ik me kon herinneren of ik het bij diegene in de
bus heb gegooid. Ik had inderdaad post in die brievenbus gegooid, maar kon me niet herinneren of dat er ook bij zat.
Nou, je hoeft je (nog) geen zorgen te maken, maar je krijgt wel een kruisje achter je naam. Nou ben ik heel secuur,
en ik zeg niet dat ik geen fouten maak. Maar wie zegt mij of dat poststuk er wel bij gezeten heeft. Ik vind het wel makkelijk om dat op de bezorger afteschuiven.

Re: weer een klacht...

5
@Marius

Als me dat gebeurt bel ik gewoon aan bij de bewoner de eerste de beste keer dat ik het poststuk weer heb.!
vraag of ze niet zo snel willen bellen a.u.b. 9 van de 10 keer zit het poststuk er in de volgende slag bij.
Nee, ik ben geen bezorger die de post thuis bewaard, maar de verantwoordelijkheid ligt bij het sorteercentrum waar het is blijven liggen .

Als de bewoner dan zegt, ja het zat er drie dagen later wel bij dan vraag ik of ze dan ook zo vriendelijk zijn,
om het depot te bellen en dat te melden.!
want dat de bezorger anders onterecht een klacht aan de broek ontvangt.

laat je niet gek maken. ;)
die vragen slaan helemaal nergens op... is het niet het einde van de straat? moet je soms een trap op naar boven?
hebben de mensen mischien een hond?

en hoe kan jij nou of je, als je een paar duizend poststukken hebt bezorgd, weken later nog weten of je dat poststuk
daar en daar hebt bezorgd.
willen ze dat je er een lijst van bijhoud wat en wanneer je iets bezorgd???

Zo, zo kan die wel weer :P

Re: weer een klacht...

6
Gisteren werd ik alweer gebeld door mijn bezorgmanager, dat iemand in mijn wijk het blad Medisch Contact niet krijgt.
Wij bezorgen die nu voor de 4e week, en alle 4 weken zat het voor dat adres niet bij.
Ik heb mijn bezorgmanager gezegd, dat het erop lijkt, dat dat adres niet in het bestand zit bij M.C. Wat ik wekelijks niet in de krat heb zitten, kan ik ook niet bezorgen nietwaar ;) :lol:
Mijn bezorgmanager zei, dat ze dit zo zal doorgeven, dat het er al steeds niet bij zit...
Ik kan er niets aan doen. Voor de andere adressen in die straat heb ik wel dit blad, maar niet voor diegene die al 4 weken ontbreekt. Helaas....

ik heb wel vorige week zelf aangebeld bij dit adres, met het advies om contact op te nemen met M.C. dat ze het blad niet krijgen, en verder kan ik er niets mee.

Re: weer een klacht...

7
Als dat me gebeurt bel ik gewoon aan bij de bewoner de eerste de beste keer dat ik het poststuk weer heb.!vraag of ze niet zo snel willen bellen a.u.b. 9 van de 10 keer zit het poststuk er in de volgende slag bij.

Volgens mij hebben ze niet zelf gebeld, maar zijn ze gebeld door zo'n callcenter die nagaat of wij op de juiste
dag bezorgen. De bezorgkeren erna heb ik dat poststuk ook niet gezien.
Dus waar het gebleven is

Re: weer een klacht...

9
@Marius,

als er een klacht binnen komt over jouw wijk, checken ze gewoon zelf hoe en wat.
callcenter kost weer geld elisa, dat houden ze liever op zak.
de bezorgcoordinatoren zitten toch te wachten op de afmeldingen en vervanging zoeken voor
de ziektemeldingen e.d. in de tussentijd doen ze gewoon hun belrondjes..

Re: weer een klacht...

10
Denk dat het nu echt met me gebeurt is.
Weer een klacht.

En het stomme is.. het is nog een onterechte ook!
Maar het is blijkbaar iemand die me heel graag weg wilt hebben.. :-(

Hij heeft nu geklaagd dat ik afgelopen zaterdag pas de post bezorgde? En dat het post was van 21 december!!
Nu is het een adres die ik speciaal in de gaten moest houden, want daar kwamen meer klachten vandaan, en ik weet 100% zeker dat ik de post daar al voor 16:00 vrijdags in de bus deed!
Maja.. volgens sandd zegd deze man dat er meerdere in de straat hetzelfde zeggen... en omdat ik blijkbaar al een paar kruisjes achter mijn naam heb, zijn ze toch geneigd om die man te gaan geloven denk ik.

Ze gaan nu overleggen, en ik word vanmiddag teruggebeld over wat ze gaan doen.
pff.

Het is niet zo dat ik wakker lig van die paar euro.. maar ik voel me zo onheus behandeld!!!
cron