Re: Over hekjes stappen.

33
Als mensen gewoon tegels langs hun raam hebben gelegd, loop ik er gewoon overheen, hoor! :mrgreen: Ik kijk alleen niet naar binnen. Toen ik dat laatst deed, was er iemand naar de overbuurvrouw aan het zwaaien! Doordat ik er net tussen fietste, dacht ik in eerste instantie dat ze naar mij zwaaide. :oops: Nou, dan loop ik wel even om hoor! Bij anderen denk ik: Haal die ene struik nou eens weg, of zet er een klein muurtje neer, maar niet een vaag struikje waar je eventueel nog langs kunt stappen; je hebt dan het gevoel dat je voor vrijwel niets omloopt... :x

Re: Over hekjes stappen.

35
Nou vlak langs de ramen loop ik zeker niet maar als het lage (ik heb niet zulke lange benen) hekje tussen 2 voordeuren in zit en er alleen gras of stenen tussen zijn stap ik ook over. Echt wel. Op de Rijksweg heb je een hele rij huizen zonder voortuinen en dan kun je niet anders dan vlak langs de ramen lopen. En dan kijk ik ook niet naar binnen. Heb wel wat beters te doen. Dan let ik er alleen op dat ik de post in de goede brievenbussen stop.
cron