Vraag aan de Sandd collega's! [geen flauwe grap]

1
Beste Sandd collega's,

10 minuten geleden kreeg ik een telefoontje van een maatje van me die is benaderd door een TC(?) van Sandd met de vraag of hij geen chauffeur wil worden.

Het gaat om bezorgen van kratten post bij Depots/particulieren(?) in regio Midden-Limburg voor de maandagochtend en de donderdagmiddag. De verdiensten zijn € 8,50 bruto per uur, geen CAO maar wel een arbeidscontract voor 1 jaar.

Heeft iemand van jullie ervaring als [ex]chauffeur en/of een uitleg van de werkzaamheden/ervaringen als chauffeur bij Sandd?

Bij voorbaat dank.

Tobo.

Re: Vraag aan de Sandd collega's! [geen flauwe grap]

4
Ik denk dat hij het überhaupt niet moet doen. 8-)

De verdiensten zijn 8.50 EURO bruto per uur. Daarvan moet je ongeveer 40% zélf(!) reserveren voor de belastingdienst - Sandd en fiscale looninhoudingen? - en dan werk je dus voor een krappe 5 EURO netto per uur...of liever gezegd..je tilt je een breuk voor die fooi. Ook met een gammel steekwagentje en als je geen geluk hebt ook nog eens met een gammele bus.

Maar dat heb ik van 'horen zeggen'; vandaar mijn vraag.

Re: Vraag aan de Sandd collega's! [geen flauwe grap]

6
Tobo2011 schreef:Ik denk dat hij het überhaupt niet moet doen. 8-)

De verdiensten zijn 8.50 EURO bruto per uur. Daarvan moet je ongeveer 40% zélf(!) reserveren voor de belastingdienst - Sandd en fiscale looninhoudingen? - en dan werk je dus voor een krappe 5 EURO netto per uur...of liever gezegd..je tilt je een breuk voor die fooi. Ook met een gammel steekwagentje en als je geen geluk hebt ook nog eens met een gammele bus.

Maar dat heb ik van 'horen zeggen'; vandaar mijn vraag.
geen gammele bus maar nieuwe bussen heeft Sandd Vw (vrouwenwagen hahahhaha)

Re: Vraag aan de Sandd collega's! [geen flauwe grap]

7
peter schreef:
Tobo2011 schreef:Ik denk dat hij het überhaupt niet moet doen. 8-)

De verdiensten zijn 8.50 EURO bruto per uur. Daarvan moet je ongeveer 40% zélf(!) reserveren voor de belastingdienst - Sandd en fiscale looninhoudingen? - en dan werk je dus voor een krappe 5 EURO netto per uur...of liever gezegd..je tilt je een breuk voor die fooi. Ook met een gammel steekwagentje en als je geen geluk hebt ook nog eens met een gammele bus.

Maar dat heb ik van 'horen zeggen'; vandaar mijn vraag.
geen gammele bus maar nieuwe bussen heeft Sandd Vw (vrouwenwagen hahahhaha)
Waar dan?
cron