afmeldvergoeding

1
Hai. Vandaag was mijn eerste keer dat ik voor sandd ging bezorgen. Daarna meost ik bellen om mij af te melden. Tegen 17.00 belde ik maar ik kreeg telkens direct de voicemail. Ik heb hierna een mailtje gestuurd naar mijn coordinator.
Denken jullie dat die het wel gaat begrijpen? En krijg ik mijn afmeldvergoeding nog, of kan ik ernaar fluiten?

Re: afmeldvergoeding

2
amriet schreef:Hai. Vandaag was mijn eerste keer dat ik voor sandd ging bezorgen. Daarna meost ik bellen om mij af te melden. Tegen 17.00 belde ik maar ik kreeg telkens direct de voicemail. Ik heb hierna een mailtje gestuurd naar mijn coordinator.
Denken jullie dat die het wel gaat begrijpen? En krijg ik mijn afmeldvergoeding nog, of kan ik ernaar fluiten?
Die krijg je gewoon en als de voicemail inspreek is het ook goed.

Re: afmeldvergoeding

4
Sommige mensen melden zich altijd per email af. Dat mag ook en dan krijg je ook gewoon je vergoeding. Je hebt dan meteen een bewijsje en je kunt eventuele dingen meteen doorgeven.

Ik zelf meld mij altijd af (en dat is dan bij een onderaannemer) via internet. Ik heb daar een link, waar bezorgers zich af kunnen melden. Ook daar kan ik bepaalde zaken doorgeven.

Misschien kun jij je ook online afmelden.

Re: afmeldvergoeding

5
Ik heb er gister al een mail naar gestuur .Wat ik echt vreemd vind. Ik probeer nu een paar nummers van Sandd den haag te bellen, maar bij elk nummer word ik direct doorverbonden met de voicemail. Is er iets daar gebeurd?

Re: afmeldvergoeding

9
:mrgreen: Bij mijn vesting ken ik van 08:30 tot 17:00 bellen, daarna krijg ik een voicemail. :mrgreen: en zo iets precies het zelfde als ik per internet me gaat afmelden... dat ken van 08:00 tot 18:00! :)
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron