Re: Leveren op sorteerdag

2
Nee, dat mag absoluut niet als je voor Sandd werkt. Je moet op dinsdag en vrijdag de post bezorgen. Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat je vanwege omstandigheden, een keer niet op een van die dagen kunt. Dan kun je een keer in overleg met je coordinator op een andere dag bezorgen. Als hij of zij dat goed vindt tenminste. Als een bezorger structureel wel op een sorteerdag bezorgt, dan is hij fout bezig en krijg je klachten. Het is een reden voor Sandd (en ook voor de onderaannemers) om het OVO contract met de bezorger te beeindigen.

Re: Leveren op sorteerdag

3
Ik heb nu pas 3 keer bezorgd voor Sandd en omdat het zo goed gaat krijg ik er vanaf morgen een 2e wijk bij. Wat als het mij de eerste keer niet lukt om de post voor 18.00 te bezorgen? Kan er dan een uitzondering worden gemaakt?

Re: Leveren op sorteerdag

4
amriet schreef:Ik heb nu pas 3 keer bezorgd voor Sandd en omdat het zo goed gaat krijg ik er vanaf morgen een 2e wijk bij. Wat als het mij de eerste keer niet lukt om de post voor 18.00 te bezorgen? Kan er dan een uitzondering worden gemaakt?
Dan moet je bellen met je depot en vragen wat je moet doen.NIKS ZELF BESLISSEN

Re: Leveren op sorteerdag

9
@Amriet,

Het zal je toch wel lukken? Alleen maar mooi als je er een wijk bij kan krijgen.
En anders moet je het even aankaarten bij je leidinggevende dat je het te snel vind en dat je er nog in moet komen.
Weet niet of je al ervaring hebt met post sorteren en rondbrengen?

Ik werk zelf nu een maand voor Sandd en ik heb 1 wijk. Heb dat bewust zo gehouden omdat ik er eerst in wilde komen. Heb geen ervaring, maar begin nu wat meer routine erin te krijgen zowel met het bezorgen als met het sorteren.
Zorg eerst dat je het een beetje onder de knie krijgt zou ik zeggen. Dan kan je altijd nog een wijk erbij nemen of een vaste inval wijk. Zelf heb ik het afgelopen dinsdag gevraagd en ze zou kijken of ze iets kan betekenen.
cron