Re: Leveren op sorteerdag

21
slagvaardige schreef:Heb je wel degelijke fietstassen, die groot genoeg zijn @Amriet? Je kunt 30 kilo dan echt wel in 1x meenemen hoor. Scheelt je weer tijd.

Ik heb een postrek met een krat erop. Kun je nog meer meenemen. Voor dat ding heb ik iets van 24 Euro betaald of zo.. Dat was inclusief krat en bevestigen.
Ik gebruik de fietstas(bagagedrager) van Sandd zelf.

Re: Leveren op sorteerdag

24
elisa schreef:Je mag best een kwartier eerder beginnen hoor vooral als je veel post hebt, niemand zal erover klagen! Of half acht kan ook.
Je krijgt eerder klachten als je na zessen bezorgt! Maar dan nog. Niet zo bang zijn!
Echt waar? Ok dank je wel :)

Re: Leveren op sorteerdag

27
postgirl schreef:Je zou mensen kwaad kunnen maken als je mensen voor 8 uur wakker maakt door de brievenbusklepper, dan krijg je wel klachten. Hou daar rekening mee.. ;)
Dus ik kan ook eerder beginnen en zorgen dat ik de klepper niet laat dichtslaan? Met eerder beginnen bedoel ik een kwartier/20 minuten eerder.

Re: Leveren op sorteerdag

28
@ Amriet,

Succes dan maar het gaat je wel lukken hoor, en de handigheid krijg je vanzelf wel.
Ik heb een kleine wijk met 323 afgifte punten, maar is best verspreid.
Daar doe ik gemiddeld tussen de 2.5 en 3.5 uur over is afhankelijk van de hoeveelheid en het aantal kilo's.
De eerste keer deed ik er ruim 4 uur over maar moest nog erg zoeken naar de brievenbussen.
Dus ik ben al een heel stuk vlotter dan toen ik het voor het eerst deed.

Re: Leveren op sorteerdag

29
Kersenkind schreef:@ Amriet,

Succes dan maar het gaat je wel lukken hoor, en de handigheid krijg je vanzelf wel.
Ik heb een kleine wijk met 323 afgifte punten, maar is best verspreid.
Daar doe ik gemiddeld tussen de 2.5 en 3.5 uur over is afhankelijk van de hoeveelheid en het aantal kilo's.
De eerste keer deed ik er ruim 4 uur over maar moest nog erg zoeken naar de brievenbussen.
Dus ik ben al een heel stuk vlotter dan toen ik het voor het eerst deed.
Mijn eerste wijk met 877 afgiftepunten deed ik de eerste keer van 10 tm 17.00 over dat waren 250 stuks post.
Daarna met 350 stuks post van 9.00 tm 15.00 en gisteren had ik 320 stuks post en deed ik er van 8.00 tm 12.00 over.
cron