Retour stickers

1
Wanneer je 5 of meer foutjes hebt gemaakt moet je op het kantoor komen bij Sandd. Ik moet er aan wennen om regelmatig stickers bij te bestellen. Want ik heb 2 adressen waarbij een toevoeging met huisnummer verplicht is, dat gaat dan ook vaak mis. Dus ik maak veel gebruik van deze stickers. Ik had nog een voorraadje oude stickers liggen en omdat ik helaas geen nieuwe stickers meer had (dom, ik weet het) had ik die benut. Ik kreeg vervolgens kopietje waarop de oude stickers zichtbaar was. Er stond m.i. voldoende informatie op maar goed ze hebben gelijk. De uitleg over retouren worden ook regelmatig verspreid. Denk dat de meeste verwarring ontstaat dat een poststuk in jouw wijk zit met een andere straat. Dit gebeurd meestal doordat de verzender een foutieve postcode gebruikt. Dan komt die onder jouw wijkcode te staan. Je kruist dan aan dat de straat onjuist is maar eigenlijk klopt dat niet. De straat is wel juist maar de postcode is onjuist. Ik bemerk dat veelal retouren altijd weer consequent terugkomen. De klant krijgt de het poststuk terug, maar zolang de abonnee van een blaadje zijn of haar adres niet aanpast blijft het terugkomen. Denk dat dit systeem niet goed werkt.

Re: Retour stickers

2
lieve help werk je nu echt weer voor sandd?
ik wens je coordinator veel wijsheid toe ..

geen zin in dat gesticker? is het adres vlakbij jouw wijk , gooi het door de bus/geef het even af met uitleg..
voordat bedrijven hun adressenbestand hebben aangepast ben je weer jaren verder.

Re: Retour stickers

3
Carla41 schreef:lieve help werk je nu echt weer voor sandd?
Wel op blijven letten Carla, probeer zijn PostNl vragen te vergeten en ga met Sandd vragen door.
Tot hij weer bij PostNl gaat werken natuurlijk :D

Re: Retour stickers

6
@88CE
of jij ... op blijven letten 88CE, ik mag toch aannemen dat je niet zo,n krasse postbezorger bent he
maar als newman praat over vutters ... dan zou het moeten kunnen bij postnl
:mrgreen:

haal me over, overtuig me please waarom het bij postnl beter is :lol:

Re: Retour stickers

7
:evil: Heb vrijdag om nieuwe retour stickers gevraagt, zouden meestal bij de nieuwe aanlevering in de postbak liggen.. gisteren nadda noppes geen stickers! tja niet mij fout als ik zo zonder stickers zit! :twisted:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Retour stickers

10
elisa schreef: Hellup ik heb er 3 gemaakt vandaag foutjes
Oooooh gelukkig Elisa, jij bent ook maar een mens ;-)

Ik voel me echt verschrikkelijk als ik een foutje maak. Laatst in een vreemde invalwijk, kwam ook iemand me achterop: envelop bij de buren ingegooid. Oh wat erg, dat doen mijn slordige en onverschillige collega's, ik niet ;-)
Honderdduizend excuses en beloofde beterschap.... nog was ze niet uitgeraasd (dat ze toevallig goed was met de buren, maar wat voor rampen er anders allemaal niet hadden kunnen plaatsvinden etc.)
Achteraf bedenk ik dan dat ik had moeten zeggen: 'oh mevrouw, dan zat ik al in de buurt' :-))
cron