Retour stickers
1Wanneer je 5 of meer foutjes hebt gemaakt moet je op het kantoor komen bij Sandd. Ik moet er aan wennen om regelmatig stickers bij te bestellen. Want ik heb 2 adressen waarbij een toevoeging met huisnummer verplicht is, dat gaat dan ook vaak mis. Dus ik maak veel gebruik van deze stickers. Ik had nog een voorraadje oude stickers liggen en omdat ik helaas geen nieuwe stickers meer had (dom, ik weet het) had ik die benut. Ik kreeg vervolgens kopietje waarop de oude stickers zichtbaar was. Er stond m.i. voldoende informatie op maar goed ze hebben gelijk. De uitleg over retouren worden ook regelmatig verspreid. Denk dat de meeste verwarring ontstaat dat een poststuk in jouw wijk zit met een andere straat. Dit gebeurd meestal doordat de verzender een foutieve postcode gebruikt. Dan komt die onder jouw wijkcode te staan. Je kruist dan aan dat de straat onjuist is maar eigenlijk klopt dat niet. De straat is wel juist maar de postcode is onjuist. Ik bemerk dat veelal retouren altijd weer consequent terugkomen. De klant krijgt de het poststuk terug, maar zolang de abonnee van een blaadje zijn of haar adres niet aanpast blijft het terugkomen. Denk dat dit systeem niet goed werkt.