Re: NPL agenda's past niet?

12
@88CE
1 agenda achter een plantje en een stapel post achter een bosje is toch wat anders. :shock:

Ik heb de agenda's gewoon bij de buren achtergelaten als de mensen niet thuis waren. Soms zeggen de mensen: ''Zet het maar in de brievenbus gleuf", dan doe ik dat gewoon. Heb nog geen terug naar huis moeten nemen. :)

Re: NPL agenda's past niet?

13
Gevraagd aan Sandd of ik het dan bij de buren mocht leveren maar dat wil Sandd niet. Gewoon retour sticker er op en bij aanvullende informatie vermelden "te kleine brievenbus" . Ik heb alle kanten geprobeerd er doorheen te doen natuurlijk, dan ben ik het pakketje maar weer kwijt maar dat lukt niet altijd.

Re: NPL agenda's past niet?

15
Weet niet hoe dat werkt bij Sandd met bezorgen ?
Volgens mij hoort het IN de bus ongeacht wat de bezorger nu van de inhoud vind, belastingformulieren daarvan vind 99% de inhoud ook k*t en dan ?
Stel die agenda's worden wel gejat, dan kom je daar niet zo simpel mee weg.

Re: NPL agenda's past niet?

16
Vanochtend de helft van de agenda's weggebracht. Ik had toch nog een paar buitenbussen met de opening naar de voorkant. Bij eentje kon ik de agenda met de brede kant toch nog in die bus kiepen. De andere agenda's heb ik maar door de brievenbus in de deur gedaan van dat desbetreffende huis waar de agenda voor bestemd was. Gelukkig waren die brievenbussen in de deur niet dichtgemaakt.

Het sneeuwt hier nu. Het was gelukkig niet glad op de weg. Heeft heeft wel iets dat winterse weer. (Y)

Re: NPL agenda's past niet?

17
@88CE
De regel van bezorgen is bij postnl en sandd gelijk .
wij bepalen volgens mij niet of post belangrijk is of niet.
Bezorgen/Afgeven en zo niet.. dan RETOUR depot.

ik denk dat Sandd daarom snel zegt.. niet afgeven bij de buren,
liever terug naar depot dan komt het in ieder geval niet bij de verkeerde persoon terecht.

achter een plant/in de vuilnisbak of wat dan ook is niet goed bezorgen.
we kunnen er wel een andere mening over hebben. :P
cron