Re: NPL agenda's past niet?

21
Ik zet het buspakje niet op de brievenbus. Immers iedereen kan het dan wegnemen. Het gaat gewoon regelrecht retour.

Vraag me af hoe de postcode loterij het dan verder gaat regelen? Zouden ze het dan opsturen met PostNL? Die levert het immers af met de pakket dienst op het moment dat het niet door de brievenbus past! Denk dat Sandd/postcode loterij het wel ingecalculeerd hebben dat er een bepaald percentage weer terug gaat.

Re: NPL agenda's past niet?

23
Ik heb de agenda's soms noodgedwongen moeten laten uitsteken, omdat ze er niet verder in gingen. :x Soms hangen mensen een brievenbus van inferieure kwaliteit op of ze hebben er iets achter hangen om het sleutelvissen door inbrekers te voorkomen. Van sommige mensen mag ik het dan voor de deur zetten, ik ga echt niet opnieuw terug en weer aanbellen, met mijn chaotische hoofd kan ik dat er echt niet bij hebben! :mrgreen: Ook heb ik er 2 onder de carport gelegd omdat anders het busje (ik kan niet anders zeggen :lol: ) zou vollopen met regenwater en ik de 2e er bovenop had moeten leggen. Dan maar droog onder de carport.

Re: NPL agenda's past niet?

26
@Jan

postbezorgen is een service verlenend beroep jan.
de bezorgen vergeet wie nu echt de klant is. niet hij in ieder geval.


als je 100 pakketten hebt en 3 doosjes passen niet door de brievenbus
dan is het voor mij geen moeite even aan te bellen.

voor sommigen is service verlenen iets wat ze alleen doen als er extra geld tegenover staat.
,Ze houden niet snel een deur voor je open, laten je voorgaan in het verkeer,
het is ikke ikke ikke..

@peter
als ik ergens aan bel met een doos, omdat de brievenbus versmald is, wijs ik ze erop dat ze hierdoor "brievenbus"
pakketjes kunnen mislopen."
of ze er iets mee doen, maakt me niet zoveel uit.

Re: NPL agenda's past niet?

28
Die brievenbussen met voorklep heb ik er ook bij zitten. Heb diverse keren aangebeld en de meesten waren thuis. Heb er hooguit 2 onder het afdak bij de deur gezet want die mensen waren niet thuis. Netjes achter een pot met een plant. Konden ze dat ding van de straat niet zien. En het zou inderdaad wel makkelijk zijn als iedereen een fatsoenlijke (liefst grote) brievenbus had. Die hele smalle met klep voorin zijn knap lastig. Ook als ik dikke folderpakketten heb.
cron