Wie heeft NPL agenda's te samen met post bezorgd?

1
Zijn er mensen die de post tussen deze pakketjes in hebben gedaan? Ik vraag me af wat sneller werkt? Of alleen die agenda's apart gaan bezorgen of te samen met de post? Sandd gaat er vanuit dat je het samen met de post bezorgd. Immers Slagvaardige gaf aan dat wanneer je poststuk op Duckstraat 10 hebt en alsmede een NPL agenda op Duckstraat 10 hebt de vergoeding omlaag gaat. Eigenlijk best wel raar want Sandd geeft je wel de tijd om de agenda's tot en met 6 december te mogen te bezorgen.

Wat je natuurlijk ook kunt doen is de agenda's wanneer ze niet passen in de fiets tassen dat je die dan doet voor een volgende ronde en daar de poststukken tussen doet.

Bij PostNL kon ik bij zulke acties gewoon de tijd doorgeven welke ik daadwerkelijk gelopen had en die werd dan gewoon uitbetaald. Dan had ik buspakjes naast de post die ik tegelijk bezorgde. Echter in de fiets tassen van PostNL past vele malen meer dan de Sandd fiets tassen.

Re: Wie heeft NPL agenda's te samen met post bezorgd?

2
De meeste agenda's heb ik apart moeten bezorgen. De trolley was met alleen de post al propvol. Daar pasten geen agenda's meer bij. Alleen in de fietsroute heb ik 1 kleine straat meegenomen. De rest reed mijn man met de auto mee. Dat waren dan straten met meer dan 30 huizen. Dat schoot meer op dan elke keer terug naar huis rijden. Maar puf, ik was blij dat ik ze allemaal op 1 dag had bezorgd. Die avond heb ik niet veel meer gedaan dan rustig op mijn r... zitten. :lol:

Re: Wie heeft NPL agenda's te samen met post bezorgd?

4
Ik heb het in 2 keer gedaan ivm te weinig stickers. Het eerste deel is met de reguliere post meegegaan. Eerst een deel die lopend kan, in allemaal kleine bundels. Boodschappentas vol gepakt, ging prima. Andere deel lopend met de fiets, post voor in mandje en agenda's onder snelbinder.
Vandaag na de reguliere post de overige agenda's bezorgd. Nu wel 2x mijn rondje gereden, maar dat kon dus helaas niet anders. Stickers nog niet ontvangen...

Re: Wie heeft NPL agenda's te samen met post bezorgd?

7
Ik heb het helemaal niet met de post bezorgd omdat het er volgens mij anders snel tussenuit glijdt. En vond het niet zo handig de post tussen de agenda's in. Of je moet ze los van elkaar doen maar dan gaat er niet zoveel in de fiets tas.

Weet iemand ook te zeggen hoeveel hij kreeg voor deze extra opdracht? Hoeveel uur staat daar meer voor? Zijn er mensen die uren contract hebben? En zo ja, hoeveel uur krijg je daar extra voor?

Re: Wie heeft NPL agenda's te samen met post bezorgd?

10
@bucky

Nou Bucky, lijkt veel maar is wel snel hoor !
ik had 199.5 kilo en 8 x herlaadvergoeding.
en ben 9 .15 uur bezig geweest. sorteren/stickeren en bezorgen.
vrijdag 4 x uitgereden en zaterdag 2 x voor de resterende agenda,s.

in 1 dag bucky, alles op de fiets ?, Respect!
ik hoop dat je de maximale herlaadvergoeding hebt gehaald. (Y)
dan heb je niet voor niets gewerkt. :mrgreen:
cron