Re: Wie heeft NPL agenda's te samen met post bezorgd?

11
Mijn onderaannemer heeft de agenda's samengeteld met de gewone reguliere post(750 stuks). Waardoor ik dus voor een klein deel 4 cent per agenda heb gekregen, maar zeker voor 90% slechts 1 cent(200 stuks). En dat is best zuur moet ik zeggen.
We zijn hier dus aardig wat uurtjes mee bezig geweest. Het had ze, net als bij de ikea gidsen, gesierd als we voor iedere bezorgde agenda 4 cent hadden gekregen. En ook daar was de overlaadvergoeding 2,50 per 25 kilo.
Een zwaar onderbetaalde klus dus...

Re: Wie heeft NPL agenda's te samen met post bezorgd?

12
Hier hetzelfde bij onze onderaannemer @Anne. Alleen wij kregen zelfs pas bij 30 kilo extra herlaadvergoeding. En dan 3 cent per agenda/poststuk ipv 4 cent. En voor de rest 1 cent, zoals bij jou. Het kan dus nog erger. :?

Maar ja, ik doe het omdat ik het een leuk bijbaantje vind al weet ik dat we uitgebuit worden. Ik hoef het gelukkig niet voor de centen te doen. Ik doe het voor de extra's en om te kunnen sparen.

Degenen die er wel van moeten leven, die kunnen beter een beter betaald baantje proberen te krijgen.

Re: Wie heeft NPL agenda's te samen met post bezorgd?

19
@har:

Ik zou graag willen weten: Hoeveel tijd ben je kwijt als je het apart bezorgd. En hoeveel tijd ben je kwijt als je alle poststukken tussen de buspakjes gaat proppen. Dan kun je ook vaststellen of het rechtvaardig is dat Sandd er geld vanaf haalt zodra je op één adres meerdere poststukken + buspakje (= NPL) is. Bovendien ze zeggen dat je het ook op zaterdag mag bezorgen, dan heb je geen poststukken om te bezorgen, immers die moeten op dinsdag of vrijdag bezorgd worden!

Ik denk dat Sandd dit geen moer interesseert. De hogere pieten vangen hun geld wel lekker? Zag dat Sandd ook webcare team heeft? Zitten die ook op dit forum? Zou goed zijn dat de Sandd medewerkers eens gaan staken? In de brief van Sinterklaas staat dat we nooit klagen!

Re: Wie heeft NPL agenda's te samen met post bezorgd?

20
verzendenenontvangen schreef:@har:

Ik zou graag willen weten: Hoeveel tijd ben je kwijt als je het apart bezorgd. En hoeveel tijd ben je kwijt als je alle poststukken tussen de buspakjes gaat proppen. Dan kun je ook vaststellen of het rechtvaardig is dat Sandd er geld vanaf haalt zodra je op één adres meerdere poststukken + buspakje (= NPL) is. Bovendien ze zeggen dat je het ook op zaterdag mag bezorgen, dan heb je geen poststukken om te bezorgen, immers die moeten op dinsdag of vrijdag bezorgd worden!
Nou de post daar deed ik ander half uur over. En de agendas tja 2 uur. moest 1x hervullen. zaterdags was geen optie voor mij.
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron