Re: Wie heeft NPL agenda's te samen met post bezorgd?

21
@har099
Graag vanaf nu je stopwatch gebruiken har!
met andere woorden: verzendenenontvangen wil graag dat je ook melding doet van het
verschrikkelijke onrecht wat je wordt aangedaan door sandd. :evil:

@verzendenenontvangen
nu je het webcare team van sandd hebt gevonden , zal je ongetwijfeld al je
klachten daar melden , ik ben benieuwd ze daar te lezen. (Y)

Re: Wie heeft NPL agenda's te samen met post bezorgd?

23
@verzendenenontvangen

Sandd Webcare on Twitter betreft de Klantenservice van Sandd.
ik denk niet dat je dat bedoeld want deze is meer voor klanten bedoeld.

Het zou beter zijn als er een meldpunt is waar we als bezorgers terecht kunnen.
een OR die niet bestaat uit leidinggevenden van sandd maar namens de bezorgers
problemen /vragen /opmerkingen en klachten van ons bezorgers behartigt.

Re: Wie heeft NPL agenda's te samen met post bezorgd?

24
Ik heb als 'sport' zo min mogelijk straatjes dubbel nemen, of dubbel lopen, dus ik heb gewoon de post meegenomen met de PCL-agenda's. Eerst de post erin en dan de agenda's. Je had me moeten zien lopen; armen vol agenda's en dan ook nog een stapel post in de hand! :mrgreen: Gelukkig loop ik kleine blokjes rond mijn fiets, want die wil ik ten allen tijde in de gaten blijven houden (moet ook) Voor herladen had ik dinsdags geen tijd meer; het werd al donker. :x De rest van de post had prioriteit vond ik. Daarna had ik ook geen tijd vanwege een sterfgeval en een begrafenis; ik kon pas om 5 uur donderdag beginnen met sorteren, en toen stonden die restjes PCL-agenda's er nog die ik dinsdags niet mee had kunnen krijgen. En op maandag de hele middag adresstickers staan plakken om te zien of ik tekort kwam. (Gelukkig niet! (Y) ) Toen ik daarmee klaar was, was het ook alweer donker. :x Tja, wat wil je in deze tijd van het jaar! :)

Re: Wie heeft NPL agenda's te samen met post bezorgd?

27
Ik had daar teveel agenda's voor, maar ik heb wel straten met weinig post in combinatie met de agenda's gelopen. Zo had ik er van de 300 al zo'n 40 weg, voordat ik de rest de volgende dag ging doen. De rest had ik in een paar uur weggelopen. Het ging allemaal heel snel.

Ik had een wijk voor de woensdag gepland en de invalwijk voor de donderdag, maar woensdags was alles al weg. Gelukkig maar, want op donderdag was het hier gruwelijk slecht weer en de oudste werd ziek.
cron