Re: retour post oranje brievenbus

11
@willemien

nee klinkt niet raar eerder grappig.
maar onze lieve heer heeft mij op de wereld gezet met twee handen..
denken jouw bazen dat je er 3 hebt dan?

ik vind twee bundels al genoeg. ( de transactiepost neemt toe bij sandd de laatste tijd) en dan heb ik
voor het gemak vaak twee bundels , die ik dan pas bij de brievenbus samenvoeg..

@88CE
dan ga je bijna hopen dat je het straks ook thuis mag doen :lol:
oh jee oepsss .... sorry (Y)

Re: retour post oranje brievenbus

15
Wij mogen het nu nog op het depot terug doen. Wel doe ik fout bezorgde post van de concurrentie weer terug in de brievenbus en ook loop ik wel eens in uniform met een kaartje dat ik privé wil versturen naar de bus. Tot nu toe daar nog geen reacties op gehad. Wel een keer een verfrommeld en verregend papiertje op straat zien liggen (gelukkig geen post van postNL). Ik pak het -om te voorkomen dat er iemand over struikelt- op en gooi het in een prullenbak. Toen werd ik wel aangesproken met de opmerking (op zeer agressieve toon) of ik dat normaal vond. Ik liet mijn (flinke) bundel zien en zei: De rotzooi gooi ik weg, maar de post bezorg ik natuurlijk gewoon netjes.

Re: retour post oranje brievenbus

16
sunbow schreef: :?: Wel doe ik fout bezorgde post van de concurrentie weer terug in de brievenbus
TOCH NIET WÉÉR VAN DIE BLAUWJASSEN :?: ......... :mrgreen:

ook loop ik wel eens in uniform met een kaartje dat ik privé wil versturen naar de bus. Tot nu toe daar nog geen reacties op gehad. :!: als je zó bij ons door de straat loopt beloof ik een reactie ..... :mrgreen:

Wel een keer een verfrommeld en verregend papiertje op straat zien liggen (gelukkig geen post van postNL).
TOCH NIET VAN DIE BLAUWJASSEN :?: ......... :mrgreen:
Ik liet mijn (flinke) bundel zien :o :o en zei:
De rotzooi gooi ik weg, maar de post bezorg ik natuurlijk gewoon netjes.
post van "de concurrentie" ........... :?:
als je bedoelt dé concurrentie moet het beslist Sandd zijn geweest durf dit dan ook gewoon te
schrijven :!: je spreekt het uit als : SENDD
als je bedoelt "de concurrentie" kan het bv ook gemeentelijke post zijn verspreid via sociale werkplaats(en) :?:

tja , fout bezorgde post kreeg ik onlangs toegeschoven tijdens mijn ronde ;
heb het aan de bewoner uitgelegd dat het van Postnl. was , meegenomen en bezorgd op het juiste adres ;
geen probleem voor "de concurrentie" (Sandd in dit geval ) (Y)

Postnl ers zijn ook gewoon mijn collega's welke hetzelfde werk doen ...........
Postbezorger Sandd

Re: retour post oranje brievenbus

18
@Fred, Sandd of van wie het dan ook was, hoeft het niet tijdens het bezorgen verloren te hebben. Het kan ook door de ontvanger gelezen zijn, in de container gedeponeerd en per ongeluk bij het ophalen van de vuilnis op straat zijn beland. En daarna netjes door Sunbow in de vuilnisbak gegooid. Als het zo verfrommeld en nat is, dan zal het wel zo zijn gegaan. Ik had hem dan ook weggegooid.

Ik neem aan dat als het een duidelijk door de concullega verloren envelop was geweest, die er nog netjes uit had gezien, Sunbow hem wel in de oranje brievenbus had gedeponeerd. Toch @Sunbow?

Ik heb ook wel eens in TNT jas gelopen (toen ik nog voor TNT werkte) en toen moest ik een brief van mijzelf aan iemand sturen. Ik fietste voordat ik naar het depot ging, dan altijd even langs de brievenbus en deponeerde mijn eigen post in de oranje brievenbus. Ik werd wel eens vreemd aangekeken en dan zei ik, "ja, ik moet zelf ook wel eens wat versturen he?" "ik ga niet helemaal naar Den Bosch fietsen haha" En dan begrepen ze het wel. :mrgreen: Soms liet ik de ongestempelde postzegels zien als iemand het niet begreep en dan was het goed. Maar meestal was een korte opmerking genoeg.
cron