Re: retour post oranje brievenbus

32
postbode7 schreef:Dat wij nu winst maken wil toch zeggen dat Sandd het aardig goed doet.
Kom niet verder dan "winst verwachting" voor 2012 ,
dat is vlgs mij iets anders dan winst ; de cijfers van 2012 zijn vlgs mij nog niet bekend.
Als je dit in OKTOBER 2012 aankondigt heb je nog 2-3 mnd te gaan.

Binnen de site FZ ( Financieel Dagblad ) kon ik betreffende berichtgeving gek genoeg niet vinden.
http://www.telegraaf.nl/dft/bedrijven/p ... dd___.html
Postbezorger Sandd

Re: retour post oranje brievenbus

36
@fred

dat vind ik nou service van je fred.
post aanpakken van een ander postbedrijf en het zo mogelijk oplossen.! (Y)

toen ik laatst post van een flatbewoner kreeg (van postnl) met dat het
verkeerd was bezorgd.. stond de postnl bezorger naast me te bezorgen.
ik gaf het aan hem met de vraag.. kan jij hier iets mee?

hij keek naar het adres en gaf het me terug. dit valt niet onder mijn wijk.. :evil:
ik heb het op weg naar huis zelf bezorgd.kon het toch niet maken om dit in
de oranje brievenbus te doen :lol:

@88ce

vanwaar de kleine lettertjes? ben je de bezorgers aan het testen op hun leesvaardigheid :P

Re: retour post oranje brievenbus

37
:lol: lol carla! dat is erg dapper van je. Ik heb wel eens gehad dat ik 2 poststukken had die verkeerd bezorgt waren door postNL. En dat ik dan net een postNLbezorger zag, die sprak ik aan van, Goh dit is voor jou! hij keek naar de poststuk en wilde eigelijk weglopen. dus ik zeg zo, een beetje postbezorger neemt dit poststuk weer terug en geef het dan aan de juiste collega die de wijk loopt. hij glimlachte en pakte dus de 2 poststukken aan. :lol:

hoe vaak ik wel niet verkeerd bezorgde post van Postnl in die oranje brievenbus doet.. komt vaak zat voor! :roll:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: retour post oranje brievenbus

38
Ik zag laatst een envelop van Postnl bovenop een rij brievenbussen liggen, met een memo erbij dat hij verkeerd bezorgd was. Ik heb de envelop (die nog schoon, heel en droog was) alsnog op het juiste adres bezorgd. Ik had geluk, want de envelop hoorde bij dezelfde rij brievenbussen, alleen bij een ander nummer. Heel flauw van de bewoner, want die had hem zelf in de juiste bus kunnen doen. Maar goed..

Het kan iedereen overkomen, dat er een envelop 'blijft hangen achter een andere envelop' en dat hij daarom verkeerd bezorgt wordt. Het kan ook iedereen overkomen dat hij even niet oplet. Dus ach... gewoon niet moeilijk doen, aannemen en alsnog bezorgen of in de oranje brievenbus doen.

We zijn allemaal mensen, die allemaal af en toe een fout maken en we doen allemaal ons best. (Y)

Zo en nu ga ik aan de slag. Werk ze allemaal vandaag!

Re: retour post oranje brievenbus

39
@har

jemig ben je nu al klaar har? ik moet nog beginnen.. (Y)
dus jij bent die sanddbezorger die in een blauwe jas steeds de oranje brievenbus in Gorinchem vult :mrgreen:

@slagvaardige
ik wacht nog even, was vanmorgen met de auto onderweg komt er een motor van de andere kant die
onderuit gaat en zag ik zo een bestuurder en passagier op me af komen glijden.
kon nog net stoppen! motor kapot, passagiers ok.. maar ik zit thuis even bij te komen hoor.
Laatst gewijzigd door Carla41 op 22 jan 2013, 09:22, 2 keer totaal gewijzigd.
cron