Zweetshirts PostNL

1
Volgende week moet alle TNT kleding ingeleverd worden, vanaf dan mag er alleen
nog maar in PostNL kleding gelopen worden.
Zowel de jas als de poloshirts zijn waardeloos,
de shirts zitten strak en zijn van een synthetisch matriaal gemaakt die het transpiratievocht
niet opneemt (gevolg zweetshirts).
ik moet een eind fietsen naar het depot en kom nog voor ik moet beginnen al zeiknat aan.
en wat de jas betreft, na een dag dragen loopt het zweet in stralen van de binnenvoering af als ik hem over
de stoel hang. zonde van het geld PostNL

Re: Zweetshirts PostNL

2
Inderdaad kwaliteit van een vuilniszak, maar vorig jaar liep ik de hele zomer in de jas (bij gebrek aan andere bedrijfskleding) dus ik mag niet piepen. Voordeel van het nadeel is dat de shirts nauwelijks nat worden in de was, je kunt ze zo weer aantrekken en verder zweten :-)

Re: Zweetshirts PostNL

3
Inderdaad wat een zweetshirts. De jas vind ik wel meevallen (maar ben een koukleum, dus dat scheelt). Ik heb de lange mouw polo 3x keer aan gehad. De mouwen knellen mijn polsen af (en bij een maatje groter zou de polo in een jurk veranderd zijn voor me), ik ben al een knoop van mijn borstzak verloren en er zit na 3x dragen al een haal in. Bovendien krijg ik er een allergische uitslag van op mijn armen.

Bij ons in het depot hing al een paar weken een hesje voor beginnende postbezorgers; ik heb de "echte" pbz MET gevraagd of er iemand was die dat hesje gebruikte. Toen ze ontkennend antwoordde, heb ik het ingepikt. Heerlijk over een neutraal zwart t-shirt gedragen en geen allergische reactie of afgeknelde polsen.

Nu hoorde ik via de TAmTam dat je als ervaren pbz dit hesje eigenlijk niet mag dragen. Zo lang dit niet rechtstreeks aan mij verteld wordt, weet ik van niks ;) .

Op de brief stond een mail-adres. Misschien moeten we daar allemaal ons ongenoegen (en onze verbeterpunten) naar toe mailen. Ik heb ook al een reactie op mijnPostNL geplaatst.

Re: Zweetshirts PostNL

7
en zo zorgt postnl ervoor dat bezorgers straks "mogen" kiezen tussen wel /niet bedrijfskleding.
volgende stap is.. wil je bedrijfskleding dragen? betalen :P
Ps. ik spreek uit ervaring bij sandd betaal je ervoor als je het wil dragen. behalve de polo;s die zijn gratis (Y)

Re: Zweetshirts PostNL

8
@Carla

nou ik ben ook niet tevreden met me werkkleding van sandd..
regenjas, tja dat ken je geen regenjas noemen, einde van me bezorgdag ben ik zijknat.. zelfde geldt voor me regenbroek.. dan heb je de polo... die moet je maar niet aan doen met warm weer! je zweet je rot! > misschien dan toch maar een t-shirtje ergens vandaan ritselen?
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Zweetshirts PostNL

9
@har

jas spuit ik elk seizoen na de wasbeurt waterdicht har.. bij mij lekt hij niet door ..
niet van binnen en ook niet van buiten.
fleece vest in de wintermaanden lekker warm , zonder dat is de jas veel te dun.
en polo.. ik vind ze lekker ruim.. en heb geen last ermee met warm weer.

jaja ,, daar heb je carla weer.. ik kan er helaas niets aan doen dat ik er positief over ben.
NU NOG GRATIS DAT PAK :lol:
cron