Re: Meer zicht op financien bij PostNL stoppen van maandag post

5
postgirl schreef:Dit is ook de gevolgen door onszelf.. Wij mailen steeds meer ipv post te versturen. Dus minder post voor PostNL om te bezorgen, dus ook minder geld binnen voor PostNL. Wat gaat PostNL daaraan doen? Natuurijk meer geld proberen binnen te krijgen door duurder postzegels etc.. ;)

Ik verwacht dat brieven etc over 5 a 10 jaar met de PostNL pakketbus meegaan...
Maar als je de postzegels duurder maakt gaan mensen nog minder versturen waardoor er waarschijnlijk juist minder geld binnenkomt. Ze kunnen dus beter de tarieven verlagen om zo klanten terug te winnen.

De gewone post met de pakketservice meegeven is niet efficiënt, de zgm voet/fietsbestelling is veel goedkoper.

Re: Meer zicht op financien bij PostNL stoppen van maandag post

6
Newman schreef:Maar als je de postzegels duurder maakt gaan mensen nog minder versturen waardoor er waarschijnlijk juist minder geld binnenkomt. Ze kunnen dus beter de tarieven verlagen om zo klanten terug te winnen.
precies...
Newman schreef:De gewone post met de pakketservice meegeven is niet efficiënt, de zgm voet/fietsbestelling is veel goedkoper.
Zo had ik het nog niet bekeken. Je hebt gelijk..
ex Sandd Postbezorgster

Re: Meer zicht op financien bij PostNL stoppen van maandag post

7
verzendenenontvangen schreef:
De coalitie van VVD ... als het maar wordt vastgelegd.'
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... stNL.dhtml
Kamerleden horen geinformeerd te worden , zeker als ze daarom vragen. PostNL zou best weleeens transparant kunnen zijn...en de minister Kamp weet die precies wat de maandag post kost. Ik bedoel de vergoeding die PostNL krijgt voor de universele postdienst.?
cron