Re: Kerst en Nieuwjaar periode

4
sunbow schreef:Die zijn er snel bij, zeg. Ik ben nog geen kerstkaarten tegen gekomen (of ik heb niet goed opgelet ;) ), maar verwacht (min of meer traditiegetrouw) de eerste kerstkaarten na Sinterklaas.
Dat dacht ik ook, die zijn snel. De meeste kerstkaarten verwacht ik na Sinterklaas. Succes!

Re: Kerst en Nieuwjaar periode

9
Net zo raar vind ik dat je nu al in de winkels, het moet nog 5 december worden.. :?:
nauwelijks pepernoten kan krijgen.. hoogvliet/ah e.d. hebben zich al volop in de
kerstspullen gehuld en sinterklaas is op wat chocolade munten na verleden tijd.

ik weiger toch echt om begin september , als je dit voor het eerst in de winkels ziet al in te slaan.

Re: Kerst en Nieuwjaar periode

10
Omdat het tweewekelijkse stadsdeelkrantje vorige week donderdag al was bezorgd, had ik verwacht op 5 december vroeg thuis te zijn. Maar nee, er bleek naast een ongebruikelijk grote hoeveelheid post ook (totaal onverwacht) een enorme Albert Heijn-mailing klaar te staan. Terwijl half Nederland al gezellig bij de kachel zat, moesten wij huis-aan-huis een kerstboekje bezorgen. De storm laaide weer op en het noodweer bereikte een hoogtepunt, ik kreeg een enorme hagelbui over me heen, de ritssluiting van m'n jas ging stuk, de post kleurde rood door mijn bloedende vingers en toen kreeg ik ook nog een lekke band. Om zeven uur was ik thuis... Blij lees ik in het MR-blaadje dat ze er na keihard onderhandelen een compensatie uitgesleept hebben: bovenop het gewone loon één kwartier extra: zo'n € 2,25. :shock:
cron