Re: Kerst en Nieuwjaar periode

11
close schreef: Terwijl half Nederland al gezellig bij de kachel zat, moesten wij huis-aan-huis een kerstboekje bezorgen. De storm laaide weer op en het noodweer bereikte een hoogtepunt, ik kreeg een enorme hagelbui over me heen, de ritssluiting van m'n jas ging stuk, de post kleurde rood door mijn bloedende vingers en toen kreeg ik ook nog een lekke band. Om zeven uur was ik thuis...:
Ik was die dag niet blij omdat ik pas om zeven uur 's avonds mijn twee wijken kon gaan sorteren.
Na het lezen van jouw verhaal schaam ik me dat ik toen zo liep te mopperen.
Ik was zelf erg blij met het AH-boekje en ik heb onze PostNL-bezorger wel 3x langs zien komen, eerst met post, toen met het AH-bonusblaadje en nog een ander blaadje, daarna weer apart met die kerstboekjes.

Re: Kerst en Nieuwjaar periode

14
Vooral vanwege het sorteren, Carla. Blij dat ik daar vanaf ben. Dat de betaling niet veel beter was wist ik toen ook al, maar gelukkig krijg ik extra werktijd wel zonder problemen uitbetaald. Ik heb dan ook nooit spijt gehad.

En die € 2,25 mag dan een belachelijk bedrag zijn, bij PostNL is er tenminste een ondernemingsraad.

Re: Kerst en Nieuwjaar periode

15
@close

Ik ben , oprecht blij voor je dat je geen spijt hebt van de overstap. (Y)

Ps. bij Sandd is er trouwens ook een ondernemingsraad .
Wie weet, slepen die er na keihard onderhandelen ook zo,n "forse" vergoeding voor ons uit.
wie het kleine niet waardeert :D
cron