Re: Kerst en Nieuwjaar periode

22
Hoeveel tijd staat er voor je wijken @close en kom je ook uit met de tijd die je ervoor krijgt?

Ik verdiende wel een keer zoveel toen ik nog voor Postnl werkte, maar ik vond het met toen nog vrij jonge kinderen, erg lastig om zo laat te moeten beginnen. Soms (best wel vaak eigenlijk) kwam mijn tweede wijk pas na kwart over drie (als de kids al uit school waren) terwijl de ochtendwijk om 11 uur klaar lag.

Bij mijn oude depot is het gelukkig allang anders hoor. Sinds ik weg ben, zijn de dingen stukken verbeterd, heb ik gehoord. hahaha. Dus wie weet... stap ik wel weer eens over.

Ik vond het met Hah lopen (als de folders bij elkaar ingevouwen waren) niet erg. Deed ik in een moeite door.

Re: Kerst en Nieuwjaar periode

23
postbode7 schreef:Close: hoe is het om tegelijk met de post de bonusfolder, Karwei e.d. te moeten bezorgen? Ben je daar al aan gewend? Valt dat mee of tegen?
Na een jaar ben ik daar allang aan gewend :D Per stopplek loop ik vaak twee keer hetzelfde stukje, met post en HAH apart. Dat gaat vaak vlotter dan het gehannes met gewone post en HAH eronder. Een beetje afhankelijk van wat er bezorgd moet worden.
slagvaardige schreef:Hoeveel tijd staat er voor je wijken @close en kom je ook uit met de tijd die je ervoor krijgt?
Ik ben natuurlijk wel sneller geworden. Bij de ene wijk klopt het meestal wel, bij de andere meestal niet. De extra tijd wordt gewoon betaald.
slagvaardige schreef:Soms (best wel vaak eigenlijk) kwam mijn tweede wijk pas na kwart over drie (als de kids al uit school waren) terwijl de ochtendwijk om 11 uur klaar lag.
Om 11 uur afhalen mag bij ons helaas niet meer. Gelukkig zijn mijn kinderen ouder en meestal ben ik wel rond 4 uur, half 5 thuis.

Re: Kerst en Nieuwjaar periode

24
dit is de laatste keer, kerstperiode van ons VBL
maar nog nooit is zo knj periode zo rommelig verlopen als dit jaar.
middagwijken soms pas na 15.00 op depot (in al die jaren nog nooit meegemaakt)
ochtend wijken worden mondjesmaat aangeleverd. in 4x
vanaf volgend jaar gaan we met een nieuw VBL werken hopen dat alles dan
beter zal gaan.
cron