overplaatsing of? help :)

1
Hoi!

ik hoop dat iemand me redelijk snel wil helpen,
ik weet namelijk niet goed hoe ik dit moet aanpakken.

ik ben bij PostNL werkzaam op dit moment, net een krappe 2e week.
het gaat op zich behoorlijk goed (voorheen ook al een ruim jaar gewerkt, maar die gegevens hadden ze niet meer, nooit een eigen mijnpostnl gehad) inmiddels 3 wijken gelopen en 2 van de 3 ken ik nu behoorlijk goed. afgelopen vrijdag had ik een wijk waar 3,5 uur voor staat, kende ik niet... werd er wel gewoon neergezet omdat ik de omgeving goed ken -had ik angegeven- marja dan nog... tot half 7 bezig geweest, leidinggevende opgebeld, samen besloten dat ik laatste 2 staten die aankomende maandag zou doen, ***blunder**** verderwel vragen gehad maar geen gekke dingen.

nu spaar ik voor een kamer in Deventer die 45 minuten van mijn huidige niemandsland afligt (ik woon nu nog buiten het dorp, zelfs buiten de gebied-grenzen van Dalfsen :) ) Nu heb ik die kans gekregen om daar voor véél minder geld bij iemand in te gaan wonen die ik goed ken, voor mij is het belangrijk om het baantje "mee" te nemen, zodat ik daar in mijn onderhoud kan voorzien (het liefst ook postsorteerder erbij, online staan wel beide vacatures open in Deventer).

nu kan ik dus inloggen en alvast solliciteren, maar mijn huidig adres is nog in niemandsland terwijl ik straks maar 1,2 km (postsorteren) en 9,2 km van straat wijk postbezorger af ) (beiden dus prima op te reageren) zit, hoe kan ik voorkomen dat ik eruit word gemikt op basis van mijn huidige adres?

word het meteen duidelijk bij je huidige plek als je solliciteert op de nieuwe plek? kan ik het zeg maar in het stil proberen, en als dat het niet word gewoon rustig doorgaan in Dalfsen (wat chill is omdat ik nog in de proefmaand zit en niet zo graag wil zeuren als het toch niet wat word... en beetje huiverig ben vanwege mijn blunder van vrijdag, maar goed, dat zit misschien ook maar tussen mijn oren... )


of kan ik overplaatsing aanvragen? Ik ben immers werkzaam hier in Dalfsen, vind het ook raar staan als je ontslag neemt en weer aangenomen wil worden binnen 1 dag ... zou o fijn zijn als ik naadloos van dalfsen naar Deventer kan.

dus heeft iemand een idee voor het hoe en wat?

Re: overplaatsing of? help :)

3
Geertjan schreef:Vraag het eens aan je team coach. Je wekt toch al bij PostnL. Leg uit waarom je zo graag in Deventer wil werken.
bedoel je met teamcoach hetzelfde als leidinggevende? mijn leidinggevende is tot 20 januari weg, en de dame van de planning neemt het over.... of is dit iemand voor vragen waar ik nog geen weet van heb?

sorry voel me beetje dom,maar beter vragen dan fouten maken.

Re: overplaatsing of? help :)

5
Geertjan schreef:@Nienke J. Je leidinggevende is dezelfde als de teamcoach. TJa, als die weg is, dan moet je het maar aan die dame van de planning vragen. En, iemand moet toch je leidinggevende vervangen?
vandaag na veel gedoe contact gehad, het lijkt nu te worden gevraagd aan mijn teamcoach, morgen antwoord als het goed is, dankjewel voor je berichtjes!
cron