Tijdschriften

1
Ben pas bezig, maar ik moet zeggen; wat een tijdschriften komen er via TNT post binnen!
Deze week zat er de ANWB-Kampioen bij, ik wist niet dat er zoveel mensen lid waren. Hele straten die bijna allemaal de kampioen in de bus kregen!
Ik heb er zeker 80 tot negentig "ingestopt."
Andere straten waar er geeneen bij zat, zien jullie ook zulke verschillen in straten? :)

Re: Tijdschriften

2
Moet je blij zijn dat Veronica is overgestapt naar DHL. In mijn oude wijk was in sommige straten het Veronica magazine bijna huis-aan-huis... (nou ben ik zelf ook overgestapt naar DHL, dus nou heb ik ze nog :roll: :lol: )

Ik vind het altijd wel een voordeel aan Veronica- en andere gidsen dat ze zo lekker makkelijk door de brievenbussen gaan. Van die dunne briefjes (één bankafschriftje ofzo) krijg je soms niet door de borstels geduwd.

Maar het wil inderdaad nog wel eens verschillen per straat, net of mensen elkaar aansteken ofzo... Zo had ik ook een vrij klein straatje waar wel 5 huishoudens geabonneerd waren op de Linda, en die zijn zwaar!!

Groetjes, wandelaar

Re: Tijdschriften

3
En het leuke van die Kampioen is dat ´ie over verschillende dagen verspreid wordt. :D Let maar eens op, de ene dag heb je de oneven huisnummers, de volgende dag de even huisnummers. Soms komt er daarna nog wel eens een klein partijtje met resten voorbij. Ik geloof dat het blad in een oplage van 3,7 miljoen verschijnt, dus ga maar na hoeveel er maandelijks door Nederland heen gaan :mrgreen:

Re: Tijdschriften

5
En toch heeft TNT al een heleboel tijdschriften minder.
Ik werk dan voor Sandd, maar ik sta versteld, hoeveel meer tijdschriften wij erbij hebben gekregen voor het bezorgen, die tot voor kort nog door TNT werden bezorgd...

Re: Tijdschriften

6
Komt doordat de nieuwkomers op de postmarkt van Den Haag een lagere prijs mogen bieden dan TNT... Bij de Veronica-gidsen scheelt dat geloof ik 3 cent per gids. En bij een heleboel gidsen is dat voor Veronica toch mooi meegenomen. Zo zal dat bij die tijdschriften ook wel zijn, denk ik...

Re: Tijdschriften

7
Nou ja, er blijft voor de tnt ers nog genoeg over..... Maar wat die tijdschriften betrefd. Het scheelt toch enorm welke wijk je heb.
Ik heb een collega'tje die loopt in een hele sjieke villawijk en die moet soms enorme hoeveelheden dikke glossy tijdschriften door de brievenbussen doen, terwijl de aangrenzende wijk waar ik loop ik maar 3 adresjes heb waar tijdschriften moeten worden bezorgd.
Maar daaraantegen heb ik ook heel veel kampioenen te bezorgen. Elke autobezitter is wel lid van de anwb lijkt me. ;)

Re: Tijdschriften

8
En ja hoor!!! Is per 1 mei terug bij TNT...de Veronicagids!!
De reden ..was bij Selectmail (is nu overgenomen door Sandd). Aangezien dit postbedrijf niet bezorgd op de donderdag, is ie weer terug op het oude nest tot 2014!

Re: Tijdschriften

9
@Jette

Grote order jette. 40 miljoen stuks per jaar!
hij sorteert wel lekker weg, werd altijd goed op volgorde aangeleverd door dhl.
we missen nu ook de komst van de veronica flyers h.a.h. geloof niet dat ik dat erg moet vinden.

Toen de Veronica in 2010 vertrok van Tnt naar Dhl werden de wijktijden ingekort bij Tnt.
Ben heel benieuwd of je er nu weer tijd bij krijgt.... Zou wel moeten eigenlijk.
anders wordt je flink bestolen... want je hebt er best wel wat rond te brengen,
gemiddeld 10 - 20 % van je wijkadressen. en het weegt ook wel wat..
Succes met bezorgen Jette. ;)

Re: Tijdschriften

10
Hmm, ga er maar niet vanuit. In de tussentijd bleef het volume afnemen, dus dit is meer een remming van de daling... Overigens wel mooi dat ze terug zijn, Veronica is toch een van onze grootste klanten qua volume! Zoveel klanten hebben we niet die 800.000 stuks per week leveren.
cron